اخبار داغ

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

تحقق ۷۹ درصدی سند اشتغال استان کرمانشاه

تحقق ۷۹ درصدی سند اشتغال استان کرمانشاه
مختار احمدی گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار شغل در استان کرمانشاه در سامانه «رصد» ثبت شده که نشان دهنده تحقق ۷۹ درصدی سند اشتغال استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار شغل در استان کرمانشاه در سامانه «رصد» ثبت شده که نشان دهنده تحقق ۷۹ درصدی سند اشتغال استان است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: بر اساس سند سه ساله اشتغال امسال برای کاهش دو و نیم درصدی نرخ بیکاری استان برنامه ریزی شده است.

احمدی تصریح کرد: همچنین امسال با همکاری دستگاه‌های اجرایی باید ۵۳ هزار و ۳۷۵ شغل در استان کرمانشاه ایجاد شود.

وی عنوان کرد: با ثبت ۴۲هزار و ۴۳۲ فرصت شغلی در سامانه رصد، ۱۳ درصد از برنامه جلوتر هستیم و هم اکنون ۷۹ درصد تعهدات محقق شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در این مدت شهرستان سرپل ذهاب از نظر تعهد  اشتغال ایجاد شده نسبت به برنامه بیشترین عملکرد را داشته است.

احمدی خاطرنشان کرد: اشتغال‌های ایجاد شده عمدتا در بخش خصوصی و از سوی بنگاه‌های اقصادی، کارخانه‌های صنعتی، کار آفرینان، بخش کشاورزی، کسب و کار‌های خانگی و مشاغل خُرد ایجاد شده است.

وی افزود: در میان دستگاه‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به برنامه بیشترین عملکرد را داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه