اخبار داغ

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی برگزار شد
طی مراسمی از برگزیدگان فرهنگی بیمه ملت با حضور دکتر دلفراز مدیرعامل، دکتر بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره و معصومه معصوم‌بیگی عضو هیات‌مدیره و ناظر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ در این مراسم، دکتر دلفراز با گرامی‌داشت روز کتاب و کتابخوانی، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه آموزش در شرکت، خواندن کتاب را بسیار موثر بر ارتقای فردی و تقویت پایگاه اجتماعی دانست و گفت: بسیار خوشحالم که کارکنان در بیمه ملت، دارای چنین آرامش روحی و روانی هستند و به این مسائل توجه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل بیمه ملت، تشکیل گروه کتابخوانی را از جمله اتفاقات بسیار خوب ذکر کرد و افزود: امیدوارم این فرهنگ در شرکت به اندازه‌ای گسترش یابد که همه کارکنان عضو این گروه شوند و به توسعه فردی خود اهمیت دهند.

,

مدیرعامل بیمه ملت، با اظهار امیدواری در خصوص استمرار این‌گونه برنامه‌های فرهنگی در شرکت بیان کرد: بیمه ملت در آینده نزدیک از برترین‌های صنعت بیمه در خصوص دانش فنی کارکنان خواهد بود؛ هر چند امروز نیز در حوزه اطلاعات بیمه‌ای اگر بهترین‌ نباشد؛ جزو برترین‌هاست و این امر، با حضور کارکنان بیمه ملت در میان رتبه‌های برتر آزمون‌های صلاحیت‌ حرفه‌ای بیمه‌ای کاملا مشهود است.

,

دکتر دلفراز، همچنین حمایت از نویسندگان را با خرید کتاب و کمک مالی مدنظر قرارداد و گفت: شرکت بیمه ملت و کارکنان آن، سال‌هاست که در سایه این آرامش، توانسته در مسیر اهداف و استراتژی‌های خود حرکت کند و به لحاظ منابع انسانی، پورتفو، ضریب خسارت، مدیریت ریسک و... به جایگاه خوبی در صنعت بیمه دست یابد.

,

 

,

دکتر بهروز اسدنژاد نیز در بخش دیگری از این مراسم؛ این حرکت مدیریت آموزش همراه با فعالیت‌های کارکنان را حرکتی جوششی در سازمان خواند و گفت: ارتقای دانش و گردش آن در میان کارکنان با هدف‌گذاری و جهت‌دهی مطلوب؛ آینده سازمان را تضمین می‌کند.

,

 

,

معصومه معصوم‌بیگی نیز این اقدام مدیریت آموزش را موثر در ایجاد شور و شوق به کتاب و کتابخوانی در میان کارکنان دانست و اظهار کرد: امیدوارم روزی فرا برسد که عادت به مطالعه، در همه تفکرات، اندیشه‌ها و دل‌های کارکنان نهادینه شود چرا که این مهم، علاوه بر تاثیر در رشد و اعتلای فرهنگ عمومی، در ارتقای جایگاه سازمان نیز اثر می‌گذارد.

,

 

,

در پایان مراسم «تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی» که روز دوشنبه 24 آبان‌ماه 1400 در سالن همایش‌های بیمه ملت برگزار شد؛ دکتر دلفراز مدیرعامل، دکتر بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره، معصومه معصوم‌بیگی ناظر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری و جمعی از کارکنان بیمه ملت حضور داشتند و از برگزیدگان گروه کتابخوانی بیمه ملت و نویسندگان کتاب تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

انتهای پایم/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه