اخبار داغ

سردار فدا:

شهدا جرئت مقابله با آمریکا را به ما تزریق کردند/ فرهنگ‌ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است

شهدا جرئت مقابله با آمریکا را به ما تزریق کردند/ فرهنگ‌ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است
سردار فدا با بیان اینکه شهدا جرئت مقابله با آمریکا تزریق کردند، گفت: شهدا امکانی را ایجاد کردند که وقتی کشتی ما در دریای مدیترانه توسط کشورهای غربی توقیف می شود با جرئت و اقتدار نیروی دریایی سپاه کشتی انگلیسی ها در در تنگه هرمز توقیف شود و وقتی نفت ما را دزدیدند علی رغم حضور اسکورت کشور دزد آمریکایی نفت کش را توقیف و به بندرهای خودمان بازگردانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا عصر امروز در آیین گرامی داشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز سالروز حماسه ای است که مردم اصفهان خلق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان روایتی از ۳۹ سال پیش و بعد از عملیات رمضان گفت: ۱۲ آبان عملیات محرم شروع شد و بیش از یک هزار و ۲۵۰ نفر شهید شدند که هزار و ۵۰ نفر مربوط به اصفهان بود؛ در این زمان شهید خرازی که فرمانده لشکر امام حسین بود گفت در آن شرایط  استان اصفهان ظرفیت این تعداد شهید را ندارد که در مرحله اول ۶۰۰ شهید را به اصفهان منتقل کردند.

,

*صاحبان خانه ای که برای شهدا به خانه های استیجاری و مهمان سرا رفتند

, *صاحبان خانه ای که برای شهدا به خانه های استیجاری و مهمان سرا رفتند, *صاحبان خانه ای که برای شهدا به خانه های استیجاری و مهمان سرا رفتند,

وی با اشاره به وضعیت گلستان شهدا در آن زمان، گفت: برای شهدایی که قرار بود ۲۵ آبان تشیع شوند، سه شب قبل از تشیع ۱۶ خانه در کنار گلستان شهدا به صورت شبانه خریداری شده و صاحبان خانه ها حاضر شدند خانه را در اختیار شهدا قرار دهند و یکسال به خانه های استیجاری رفته و در مهمان سرا اسکان پیدا کنند.

,

مجتبی فدا گفت: سپس خانه های خریداری شده برای گسترش گلستان شهدا خراب شد؛ مردم آوار خانه های خراب شده را از مجموعه گلستان شهدا بردند و ۳۷۰ قبر برای شهدای محرم آماده کردند.

,

فرمانده سپاه استان در مورد وضعیت شهر اصفهان در آن زمان گفت: در هر کوچه های این شهر حجله ها برپا بود و اصفهان غوغا بود و  هفت خانواده دو شهید داشتیم و تعدادی از شهدا اقوام و بهم وابسته بودند؛ مانند شب گذشته ای در اصفهان با حضور خانواده شهدا و مردم شب وداع برگزار شد و مانند صبح امروزی وقتی شهدا را تشییع کردند؛ مردم با حضور خود حماسه آفریدند و ایثار کردند و همه شهدا را با عزت و احترام تشیع کردند.

,

فدا با اشاره به جمعیت پرشوری که برای تشیع شهدا در ۲۵ آبان حضور یافتند، گفت: وقتی سخنران تشیع شهدا در میدان امام جمعیت پرشور اصفهان را آن روز نتوانست سخنرانی کند و قدرت تکلم از سخنران گرفته شد و گریه کرد و بعد از دقایقی  گفت شما انسان نیستید و شما فرشته و بلکه بالاتر هستید.

,

* اولین شهید اذان ظهر به گلستان شهدا رسید و آخرین شهید موقع نماز مغرب و عشا دفن شد

, * اولین شهید اذان ظهر به گلستان شهدا رسید و آخرین شهید موقع نماز مغرب و عشا دفن شد, * اولین شهید اذان ظهر به گلستان شهدا رسید و آخرین شهید موقع نماز مغرب و عشا دفن شد,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان گفت: وقتی ۳۷۰ شهید از میدان امام تشیع شد، تمام این شهدا پشت سر هم بودند اولین شهید اذان ظهر به گلستان شهدا رسید و آخرین شهید موقع نماز مغرب و عشا دفن شد.

,

مجتبی فدا ادامه داد: در این حماسه امام خمینی پیام دادند و در سخنرانی چند روز بعد آن فرمودند: : «شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود سیصد و هفتاد نفر را تشییع کردند. همین شهید داده‌ها و داغدیده‌ها همچنان به خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند، امروز مردم ما فهمیده‌اند که تا فداکاری نباشند، اسلام را نمی‌شود پیش برد و می‌دانند که همه ما باید برای اسلام فدا شویم.»

,

وی با بیان اینکه تشییع شهدا هیچ خللی در اراده، ایمان اخلاص و ایثارگری مردم اصفهان ایجاد نکرد و بلکه باعث بارور شدن نشانه ها و شاخص های ایثار مردم اصفهان شد، افزود: در روزی که  ۳۷۰ شهید تشییع شد؛ همان روز بعد از ظهر نزدیک به ۷۰۰ نفر به جبهه اعزام شدند

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عنوان کرد: در ۲۷ بهمن سال ۹۷ وقتی مردم اصفهان شهدای حادثه تروریستی زاهدان را تشییع کردند مقام معظم رهبری فرمودند: آفرین بر مردم و جوانان اصفهانی که این حماسه را خلق کردند؛ من و شما اگر امروز اینجا جمع شدیم برای این است که به امام خمینی بگوییم ما به میثاق و آرمانی که با شهدا بستیم وفاداریم و بر جانشین خلف شما که مقام معظم رهبری است وفادار مانده ایم.

,

* فرهنگ‌ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است

, * فرهنگ‌ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است, * فرهنگ‌ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است,

وی افزود: ما اینجا جمع شدیم به خانواده شهدا اعلام کنیم اصول و ارزش ها و امانتی که به عنوان جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار گرفته را تا آخرین قطره خون حمایت و در حفظ جان فشانی خواهیم کرد؛ ایستادگی، صبر و تحمل مشکلات و کمبودها و گرانی ها و سختی و تحریم ها و ادامه راه شهدا و حضور در صحنه چنان ظرفیتی ساخته که فرهنگ‌ ایثار و شهادت در دل منطقه جا باز کرده است.

,

مجتبی فدا گفت: اگر امروز می بینیم محور مقاومت در سایر کشورهای منطقه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده به برکت نیروی فاطمی و علوی و شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اگر امروز امریکا جرئت و توان درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد به برکت کاری است که شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان گفت: بعد از دفاع مقدس آمریکایی ها به اذعان خودشان پول های زیادی خرج کردند و مزدورانی به کار گرفتند که جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما امروز شبانه و مفتضحانه در حال ترک منطقه هستند که این به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

فدا گفت: اگر امروز نقشه ها و دسیسه های مانند طرح خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای ایران و عراق ببه جایی نرسید به برکت روحیه و جانفشانی و حضور مردم اصفهان و کشور است.

,

*شهدا جرئت مقابله با آمریکا به ما تزریق کردند

, *شهدا جرئت مقابله با آمریکا به ما تزریق کردند, *شهدا جرئت مقابله با آمریکا به ما تزریق کردند,

وی با بیان اینکه شهدا جرئت مقابله با آمریکا تزریق کردند، گفت: شهدا  امکانی را ایجاد کردند که وقتی کشتی ما در دریای مدیترانه توسط کشورهای غربی توقیف می شود با جرئت و اقتدار نیروی دریایی سپاه کشتی انگلیسی ها در در تنگه هرمز توقیف شود و وقتی نفت ما را دزدیدند علی رغم حضور اسکورت کشور دزد آمریکایی نفت کش را توقیف و به بندرهای خودمان بازگردانیم. این جرئت را رزمندگان و هشت سال دفاع مقدس و پیروی از امام و مقام معظم رهبری به ما داده است.

,

فدا  با بیان اینکه درود می فرستیم به خانواده شهدا که صبر کرده و بردباری کردند و طلبکار نظام و انقلاب نشدند، گفت: امروز خانواده چهار شهید و پنج شهید می گویند ما همه چیزمان را برای انقلاب دادیم و حتی پیکر شهدای خود را هم نمی خواهیم؛ شهدا روز قیامت شافع هستند و مقام و منزلت شهدا به حدی است که قابل اندازه گیری نیست.

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان با اشاره به قدر و عظمت ثواب شهید، گفت: شهدا با خدا معامله کردند و اصفهان به ۲۳ هزار شهیدش می نازد، استان اصفهان به جانبازانش می نازد و می بالد و اصفهان به آزادگان خود می نازد.

,

فدا گفت: علی رغم همه مشکلات، ناملایمات و بی مهری مسئولان قبلی مردم حامی نطام و مقام معظم رهبری اماده و حاضر هستند

,

فدا در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: کسانی که واکسن نزدند، واکسن بزنند و همچنین دستورالعمل ها را رعایت کنیم و فریب افراد ضد انقلاب را هم نخورید، بهترین واکسن، واکسن موجود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه