اخبار داغ

ردپای بسیج در اشتغال آفرینی؛

چرخ هایی که صدای زندگی می دهند/ بسیج سازندگی چتری برای حمایت از اشتغال

چرخ هایی که صدای زندگی می دهند/ بسیج سازندگی چتری برای حمایت از اشتغال
راه اندازی کارگاه تولیدی خیاطی در شهرستان دامغان با همکاری بسیج سازندگی زمینه اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار و افراد نیازمند را فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ یکی ازماموریت های بسیج سازندگی کمک اقتصادی به مردم با رویکرد رونق تولید است و این نهاد در قالب اقتصاد مقاومتی این مهم را همواره در دستور کار خود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

از این رو ایجاد بستر لازم و مناسب برای نقش آفرینی مردم و فعالین اقتصادی که در سطح کشور شاهد فعالیت آنها هستیم و مردمی کردن اقتصاد، مهمترین اهداف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج است و رویکرد بسیج سازندگی در این مسیر ایجاد ظرفیت ها و بسترها برای تشکیل اقتصاد درون زا است، تا الگویی جامع و الهام بخش برای سایر بخش ها شود.

,

بستر لازم برای افزایش نیرو در کارگاه خیاطی وجود دارد

, بستر لازم برای افزایش نیرو در کارگاه خیاطی وجود دارد, بستر لازم برای افزایش نیرو در کارگاه خیاطی وجود دارد,

مقداد عباس نژاد مسئول بسیچ سازندگی شهرستان دامغان در رابطه با اقدام بسیج سازندگی در شهرستان دامغان و ایجاد کارگاه تولیدی خیاطی گفت: این کارگاه تولیدی با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانواده و افراد بی بضاعت راه اندازی شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان دامغان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ نفر به طور مستقیم در این کارگاه مشغول به کار هستند،اذعان کرد: این کارگاه دردو حوزه اشتغال و آموزش در حال فعالیت است و افراد علاقه مند پس از ورود به کارگاه وتحت آموزش مناسب می توانند مشغول به کار شوند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارگاه مربوطه توان وظرفیت لازم جهت افزایش بکارگیری نیروهای بیشتری را دارد، اظهار کرد: تمام امکانات وظرفیت های لازم جهت افزایش توان کار فراهم است و از سوی دیگر رایزنی های لازم جهت مهیا شدن بازار فروش نیز انجام گرفته ومشکلی از این جهت وجود ندارد.

,

عباس نژاد گام های بعدی گسترش این طرح را ایجاد اشتغال برای بانوان علاقه مند در منزل دانست وخاطر نشان کرد: درتلاش هستیم تا ازاین طریق و بستر ایجاد اشتغال در منزل برای بانوان و تسهیل این فرایند فرصتی ایجاد شود تا در کنار کار وفعالیت بانوان بتوانند به امور منزل نیز رسیدگی کنند و در این خصوص و در جهت تامین چرخ خیاطی بسیج سازندگی حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

,

به گفته عباس نژاد این کارگاه خیاطی با همت گروه جهادی شهید امی ایجاد شده و دارای  ۲۹ چرخ خیاطی دارد که بخشی از آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا و بخشی از ان توسط کمیته امداد و مابقی توسط گروه جهادی خریداری شده است.

,

دغدغه فروش در این کارگاه معنا ندارد

, دغدغه فروش در این کارگاه معنا ندارد, دغدغه فروش در این کارگاه معنا ندارد,

محمد ناصری مسئول کارگاه تولیدی خیاطی نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با هدف از راه اندازی این کارگاه گفت: این کارگاه تنها به جهت حمایت از افرادنیازمند و ایجاد اشتغال برای انها ایجاد شده تا بتوانند در یک محیط امن و آرام به فعالیت بپردازند که خوشبختانه این مهم با حمایت بسیج سازندگی محقق شد.

,

ناصری  بابیان اینکه تنها با سرمایه حدود ۲۵۰ میلیون تومانی این کارگاه راه اندازی شده است،افزود: در حال حاضر به جهت اینکه در بحث تامین تجهیزات و فضای کارگاه با حمایت های بسیج سازندکی وکمیته امداد اقدامات لازم انجام گرفته، لذا در این مدت مقدار تجهیزات و امکانات افزایش یافته و پیشرفت بسیار خوبی در زمینه حاصل شده است.

,

ناصری درنهایت تصریح کرد: دغدغه فروش یکی از عمده ترین مشکلات واحد های تولیدی است که خوشبختانه به دلیل رایزنی های لازم این کارگاه از امتیاز ویژه بازار فروش برخوردار است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه