اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

۴ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌های حاشیه شهر بروجرد هزینه شد

۴ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌های حاشیه شهر بروجرد هزینه شد
چگنی گفت: تاکنون ۴ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌های حاشیه شهر بروجرد هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در راستای نهضت آسفالت یکی از برنامه‌ها آسفالت کوچه‌های محلات حاشیه شهر و مناطق محروم بود که چهار میلیارد تومان تاکنون برای آسفالت کوچه های حاشیه شهر بروجرد هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا کارهای عمرانی و تعمیراتی که در برخی از مناطق شهر و حاشیه شهر نیاز است، در دستور کار قرار گرفته است.

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: هر ساله در زمان بارش باران، در چند نقطه از شهر شاهد آبگرفتگی و اختلال در تردد بودیم که برای رفع مشکل در این چند نقطه اقداماتی صورت گرفته و ۹۰ درصد کار پیش رفته است.

,

چگنی با اشاره به افزایش درآمد شهرداری بیان کرد: درآمد کوششی طی نیمه اول امسال ۳۶ میلیارد تومان بوده در حالی که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزان درآمد طی سه ماه گذشته به بیش از ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

,

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی شهرداری و شورای شهر خوشبختانه تاکنون برای اجرا و پیشبرد برنامه ها، زمینی فروخته نشده و این در حالیست که هر ماه پنج میلیارد تومان اقساط تامین اجتماعی پرداخت می شود و حقوق کارگران نیز پرداخت می گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه