اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در خلیل‌آباد برگزار می شود/ هفته بسیج فرصتی برای شناخت و باور بسیج

۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در خلیل‌آباد برگزار می شود/ هفته بسیج فرصتی برای شناخت و باور بسیج
فتوحی از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، جهادی، عمرانی و ورزشی در هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: هفته بسیج هم فرصت مغتنمی برای تبیین تفکر بسیجی و شناخت و باور بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: امسال دومین سالی است که برنامه های هفته بسیج تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا برگزار می شود و شعار محوری این برنامه ها "بسیج پاره تن مردم" است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امام راحل تاکید داشتند که بسیج جمهوری اسلامی ایران باید به بسیج جهان اسلام منتهی شود و امروز نیز زمینه های آن فراهم شده است، خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و... نمونه هایی از بسیج جهان اسلام است.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیج در اقشار مختلف در مدارس، مساجد، ادارات، کارخانه جات، بیمارستان ها و... راه خود را پیدا کرده و آن شکل مد نظر خود را گرفته است، تصریح کرد: بسیج در عضویت ها و ماموریت های مختلف که نیاز بوده، انجام وظیفه کرده است.

,

وی همچنین ادامه داد: بسیج در کمک به دولت در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، کمک به مردم جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی و روشنگری، کمک به نیروی انتظامی در برقراری امنیت، کمک به کمیته امداد و بهزیستی در محرومیت زدایی، کمک به آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی و پرورشی و دیگر ادارات که سازمان برنامه ریزی کرده، حضور داشته است.

,

تفکر سازندگی بسیج می تواند مشکلات را حل کند

, تفکر سازندگی بسیج می تواند مشکلات را حل کند, تفکر سازندگی بسیج می تواند مشکلات را حل کند,

فتوحی با اشاره به اینکه بسیج شهرستان خلیل آباد در همه موارد برادری خود را ثابت کرده و کمک کار مردم و مسئولان بوده است، اذعان کرد: هفته بسیج هم فرصت مغتنمی برای تبیین تفکر بسیجی و شناخت و باور بسیج است.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که اگر بر کشوری نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن کشور دور می شود و ما به این پیام واقعاً معتقد هستیم و آن را سرلوحه کار قرار داده ایم، عنوان کرد: معتقدیم که هر فردی در این کشور از مسئول و غیر مسئول بر اساس تفکر بسیجی کار خود را انجام دهد مطمئناً این مشکلات سر راه نظام برداشته خواهد شد.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیج ثابت کرده که در جنگ خیلی خوب وارد شد به طوریکه از حدود دویست هزار شهید دوران دفاع مقدس، بالغ بر نیمی از بسیجیان هستند، تشریح کرد: بسیج در سازندگی ها و مرمت خانه های محروم و... سربلند بیرون آمده است و نشان داد که با این تفکر می شود که مشکلات را حل کرد.

,

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان خلیل آباد، بیان کرد: به ازای هر پایگاه مقاومت در سطح شهرستان خلیل آباد یک گروه جهادی داریم و برخی از این گروه های جهادی در محله خود انجام فعالیت دارند و برخی جغرافیای فعالیت را خارج از محله خود انتخاب می کنند.

,

مرمت بیش از 50 خانه محرومین در خلیل آباد / 27 هزار بسته معیشتی 99 در خلیل آباد توزیع شده است

, مرمت بیش از 50 خانه محرومین در خلیل آباد / 27 هزار بسته معیشتی 99 در خلیل آباد توزیع شده است, مرمت بیش از 50 خانه محرومین در خلیل آباد / 27 هزار بسته معیشتی 99 در خلیل آباد توزیع شده است,

فتوحی با بیان اینکه گروه های جهادی خلیل آباد کارهای بزرگی انجام داده اند و در سال جاری بیش از 50 مورد در بحث محرومیت زدایی و مرمت خانه های محرومین با همت گروه های جهادی بسیجیان، سربازان و پایوران ناحیه اقدام شده است، تاکید کرد: حداقل 50 مورد دیگر تا پایان سال نیز مرمت و بازسازی خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا با قدرت در کنار شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد بوده ایم، هستیم و خواهیم بود و به عنوان یک سرباز که به ماموریتی ابلاغ شده انجام وظیفه می کنیم، ابراز کرد: قرارگاه شهید سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا در شهرستان خلیل آباد شکل گرفت و امکانات، نیروها و بسیج ما در مواقع لزوم نظیر ضدعفونی، کمک مومنانه، آگاهی بخشی، بیماریابی، واکسیناسیون و... در اختیار ستاد کرونا بود.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 20 هزار بسته معیشتی و در سال جاری بالغ بر 7 هزار بسته معیشتی در شهرستان توزیع شده است، اظهار داشت: بالغ بر 1400 بسته لوازم التحریر در آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.

,

وی با اشاره به اینکه اقناع سازی مردم برای واکسیناسیون و رزمایش های تذکر لسانی، توزیع ماسک رایگان به اصناف و مردم و... در دستور کار بسیج است و انجام وظیفه می کند، خاطرنشان کرد: تنها نهادی که توانسته از بیانیه گام دوم انقلاب نکته برداری کند و در سطح جامعه پیاده کند، سازمان بسیج است و در خلیل آباد هم این کار انجام شده است.

,

فتوحی از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی، جهادی، عمرانی و ورزشی در هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد خبر داد و تصریح کرد: برنامه های شاخصی نظیر اردوهای جهادی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تقدیر از مدافعان سلامت، همایش های پیشکسوتان بسیج، رزمایش کمک های مومنانه، ویزیت رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم، آبروی محله، همایش روحانیون، اقتدار بسیجیان، گشت های عملیاتی بسیج، بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، حضور پر رنگ گروه های صالحین در نماز جمعه، کلاس های متنوع فقه بازار و سبک زندگی و... در هفته بسیج خلیل آباد برنامه ریزی شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه