اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان:

ترویج فرهنگ کتاب از ماموریت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است/ کتابخوانی از مسیرهای ترویج جریان مقاومت و ایثار برای نسل امروز

ترویج فرهنگ کتاب از ماموریت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است/ کتابخوانی از مسیرهای ترویج جریان مقاومت و ایثار برای نسل امروز
حجت‌الاسلام گرجی با اشاره به این که کتابخوانی از مسیرهای ترویج جریان مقاومت و ایثار برای نسل امروز است، گفت: برای تولید محتوا و همچنین تولید و ترویج کتاب های فاخر دفاع مقدس باید تلاش کرد تا ذائقه ی بچه های امروزی را جذب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام گرجی مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با فعالیت مساجد در راستای کتابخوانی جامعه گفت: یکی از ماموریت هایی که کانون های فرهنگی مساجد در دل مساجد دارند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی  با تاکید بر این که ترویج کتاب و کتابخوانی قطعا در جامعه ی اسلامی توضیح داد: کسانی داشتیم که برای پیروزی این انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند، شهیدان و جانبازانی که تمام تلاش خود را کردند که بر اساس ایمان و باور، عِرق ملی خود و برای آرامش جامعه جان خود را به خطر انداختند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان بیان کرد: قطعا باید دلیری ها و از خودگذشتگی های دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را به هر صورت و در هر قالب ترویج دهیم و با تولید محتواهای متفاوت به ترویج جریان ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه پرداخت.

حجت الاسلام گرجی  بیان کرد: ارث بزرگی از امام حسین(ع)، جریان انقلاب و حرکت هایی که جوانان و نوجوانان ها در جبهه و جنگ داریم که به آن جریان فرهنگ دینی می گوییم که برآمده از معرفت است از این رو خوانش کتاب یکی از مسیرها برای ترویج جریان مقاومت و ایثار برای نسل امروز است.

وی افزود: در نگاه اول باید در خصوص مقاومت و ایثار و بر اساس تقاضای جامعه و نسل امروز تولید محتوا داشته باشیم همچون کتاب هایی چون آن 23 نفر و یا اردوگاه اطفال که مقام معظم رهبری هم نیز در رابطه با این دو کتاب تقریظ فرمودند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان توضیح داد: برای تولید محتوا و همچنین تولید کتاب های فاخر دفاع مقدس باید تلاش کرد تا ذائقه ی بچه های امروزی را جذب کنیم ضمن این که باید در بخش ترویج چنین کتاب هایی تلاش کرد.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به این که یکی از وظایف جدی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ترویج جریان دانایی حوزه ی مقاومت، ایثار و شهادت است، تشریح کرد: از سال گذشته تا به  امروز در کانون فرهنگی هنری استان کرمان سه تا چهار نشست کتابخوانی با موضوع ایثار و شهادت برگزار شده است که رودر رو با نویسندگان مختلفی از جمله یوسف زاده نویسنده کتاب آن 23 نفر، منعمی نویسنده کتاب حسین پسر غلامحسین جلسه داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه