اخبار داغ

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج:

حضور میدانی دولت موجب دلگرمی مردم می‌شود/ استفاده از عموم ظرفیت کشور هدف دولت سیزدهم است

حضور میدانی دولت موجب دلگرمی مردم می‌شود/ استفاده از عموم ظرفیت کشور هدف دولت سیزدهم است
مولوی یونس چاهانی با بیان اینکه عملکرد دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی در این مدت نشان می دهد که می خواهند از عموم ظرفیت کشور بهره بگیرد، گفت: حضور میدانی دولت در استان ها موجب دلگرمی مردم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان گفت: ملت ایران در هشت سال گذشته دولت تدبیر و امید با مشکلات بسیار و طاقت فرسا رو به رو بود و به ویژه مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکست و در کنار آن تحریم ها نیز موجب سو استفاده دشمنان نظام و انقلاب شد و با این مسائل تا حدی مردم دچار ناامیدی شده بودند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: آیت الله رئیسی با شعارهای شفاف و عام پسند به میدان آمدند و در این شرایط نیز اگر چه دشمنان باز تلاش کردند تا مردم را نامید و حضور آنها را در انتخابات کمرنگ کنند؛ اما با توجه به امیدی که داشتند در صحنه انتخابات حاضر شدند و آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی، دولت را با مشکلات سخت تحویل گرفت اما مهم این است که در تیم جدید دولت نیت خدمت وجود دارد و عزم رئیس جمهور، معاونین و مشاوران جدی است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه خدماتی که در این مدت انجام شده است، بسیار با ارزش بوده و امید است که این خدمات به سمت توسعه و ترقی پیش برود، عنوان کرد: دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی در این مدت نشان دادند که می خواهند از عموم ظرفیت کشور بهره بگیرد.

مولوی چاهانی تصریح کرد: اگر نخواهیم تعارف داشته باشیم باید بگوییم کشور در وضعیت مناسبی نبود، بازدهی بسیار ضعیف در سطح کشور حاکم بود، سرمایه اجتماعی شرایط خوبی را نداشت و بار فشار بر روی مردم بود؛ پس از آغاز به کار دولت سیزدهم آیت الله رئیسی با تیمشان تحولات مثبتی را ایجاد کردند و این امید را به مردم دادند که ان شاالله وضعیت بهتر و وسیع تر خواهد شد.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج اظهار کرد: همه ما می دانیم، مشکلات در بازه زمانی کوتاه درست نمی شود اما به مرور زمان این مسائل اصلاح خواهد شد و این اطمینان را داریم که آیت الله رئیسی دستشان از فساد، اختلاس، زد و بند و معامله پاک است و نگاه مخالفان را تاب می آورند.

وی افزود: در زمینه مسائل اقتصادی ما نمی توانیم منکر تأثیرات تحریم شویم؛ اما همه ملت ایران در کنار هم و به امید خداوند از این مشکلات عبور خواهند کرد و آیت الله رئیسی نیز جواب اعتماد مردم را خواهند داد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور میدانی رئیس جمهور در استان های محروم در آغاز به کار دولت خاطر نشان کرد: این حضور موجب دلگرمی مردم می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه