اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

احیای تعاونی های غیرفعال یزد در اولویت برنامه ها قرار گیرد

احیای تعاونی های غیرفعال یزد در اولویت برنامه ها قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان یرد گفت: با توجه به غیر فعال بودن و راکد بودن تعداد زیادی از تعاونی های استان، باید احیای این تعاونی ها در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله ناصری در دیدار با محمد رضا فلاحتی سرپرست جدید اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت: اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی یکی از مدیریت های حساس است که باید با اهتمام و تلاش جهادی در آن عرصه فعالیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: با توجه به غیرفعال و راکد بودن تعدادی زیادی از تعاونی های استان، باید احیا این تعاونی ها در دستور کار مدیران جدید قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه برطرف سشدن مشکل اشتغال و ایجاد مشاغل جدید می تواند به وسیله تعاونی ها سرعت بگیرد افزود: شرکت های تعاونی اگر درست برنامه ریزی و فعالیت داشته باشند، می توانند مشکل اشتغال را در سطح استان برطرف سازند.

,

امام جمعه یزد تاکید کرد: خیلی از تحصیل کرده های دانشگاهی سرگردان هستند و نمی دانند دست به چه کاری باید بزنند به همین دلیل بیکار هستند ولی اگر تشکیلاتی باشد که طرح های آماده داشته باشد و آموزش مختصری به افراد بدهد می توان مشکل اشتغال افراد را برطرف کرد.

,

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه صنعت نساجی در استان باید به سمت تولیداتی گام بردارد که بتواند بازار پوشاک کشور را تحت تاثیر قرار دهد گفت: صنعت نساجی در زمان گذشته و حتی حال یکی از صنایع مطرح یزد است که با توجه بیشتر به این صنعت و تولیدات مرغوب می تواند برای قشر عظیمی از افراد استان به خصوص بانوان فرصت اشتغال ایجاد کند.

,

وی در بخشی از سخنان خود نیز گفت: کارگران باید در واحدهای تولیدی آموزش دیده و ارتقاء یابندو همچنین استعدادهای کارگران باید شناسایی و شکوفا شود. یک فرد نباید همیشه و مدت دار فقط کارگر بماند بلکه باید بتواند مرحله مرحله رشد کند و خود نیز تبدیل به یک کارفرما و کارآفرین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه