اخبار داغ

اسلالوم قهرمانی کشور| اعلام برنامه رقابت‌ها در رودخانه کرج

اسلالوم قهرمانی کشور| اعلام برنامه رقابت‌ها در رودخانه کرج
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم در رده سنی بزرگسال و جوانان در بخش آقایان و بانوان 7 و 8 آذر به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به جدول پیش‌بینی شده قبلی و مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم در رده سنی بزرگسال و جوانان در استان البرز رودخانه کرج برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رقابت‌ها ۷ آذر در بخش بانوان و ۸ آذر در بخش آقایان انجام می‌شود.

,

این مسابقات بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و همراه داشتن نتیجه تست PCR با حداکثر زمان 72 ساعت پیش از آغاز هر یک از مسابقات الزامی است.
مسابقات طبق قوانین فدراسیون بین‌الملللی قایقرانی ICF و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران انجام می‌شود و حداقل سن مجاز برای شرکت در مسابقات 15 سال است.

,
,

رده بندی مسابقات بر اساس سیستم امتیاز بندی و در بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا خواهد بود.
مسابقات در مواد کایاک اسلالوم و کانو اسلالوم برگزار می‌شود و هر تیم شامل ۲ ورزشکار کایاک و ۲ ورزشکار کانو در هر بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان است.

,
,

جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌ها نیز ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۲ آذر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

,

هیات‌های قایقرانی تا پایان وقت اداری ۲۹ آذر مهلت دارند از طریق سیستم اتوماسیون هیات‌های قایقرانی استان‌ها آمادگی و اسامی و مواد مسابقاتی نفرات شرکت کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند.

,

انتهای پیالم/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه