اخبار داغ

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) کشور؛

اقشار مختلف برای تشکیل جبهه مقابله با شبیخون فرهنگی به میدان بیایند

اقشار مختلف برای تشکیل جبهه مقابله با شبیخون فرهنگی به میدان بیایند
سید احمد عبودتیان گفت: حجمه آتش در زمان تهاجمات فرهنگی زیاد است و ما راه مقابله با آن را نمی‌دانیم، تمامی قشرها و فعالان فرهنگی اگر با هم باشند می توانند یک جبهه برای مقابله با تهاجمات دشمن تشکیل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) کشور در حاشیه رویداد استانی قیام که در محل دانشکده علوم پایه دانشگاه دولتی شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: از جلسات درس بزرگانی همچون حضرت امام خمینی(ره) و شهدایی چون دستغیب، بهشتی، آیت‌الله طالقانی، باهنر و... یک اندیشه برای مردان مجاهدی ایجاد شد که در نهایت جبهه فرهنگی انقلاب را تشکیل دادند.

وی آغاز حرکت، مبارزه و تهضیب نفس ها را از تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب دانست و ادامه داد: خروجی اول تمام اتفاقات فرهنگی 40 سال قبل (انقلاب اسلامی) بود، جمعی از این اعضای جبهه فرهنگی انقلاب همان 72 تنی بودند که در حادثه ترور ناجوانمردانه و کوردلانه منافقان مظلومانه به شهادت رسیدند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) کشور افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان وارد عرصه های سازندگی کشور شدند، این راه توسعه یافت تا جایی که همه حوزه‌ها وارد میدان شده و به فرمان امام خمینی(ره) برای سازندگی و آبادانی کشور تلاش کردند.

عبودتیان عنوان کرد: با شروع جنگ تحمیلی نیروهای مجاهد فرهنگی با وجود اینکه نیروهای رزمی و نظامی نبودند اما با صدقه اندیشه و معرفتی که داشتند، وارد عرصه جنگ نظامی شدند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی عظیمت جریان مومن و انقلابی از عرصه سخت دفاعی به عرصه نرم فرهنگی شروع شد، این واقعه با آغاز رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مصادف می شود.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) کشور بیان کرد: در این دوره نشانه ها و بروز تهاجمات فرهنگی دشمن، بیش از پیش نمایان شد، در همین حین بود که تغییراتی در رفتارها، پوشش‌ها، گفتار ها، سینماها و بسترهای مختلف دیگر آن مشاهده شد.

عبودتیان ادامه داد: از اواخر سال هفتاد به تمامی بسترهای ذکر شده مقوله فضای مجازی هم اضافه شد، از همین رو بود که مجالس قرآنی، گروه‌های تبلیغی و هیات‌های مذهبی امروزی تر نیز شکل گرفت و کار فرهنگی آغاز شد.

وی عمده تهاجمات فرهنگی را از زمان آغاز فعالیت فضای مجازی دانست و عنوان کرد: همزمان دولتی سر کار آمد که فارغ از مسائل سیاسی شروع به کندن ریشه های فرهنگی کرد.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) کشور افزود: حجمه آتش در زمان تهاجمات فرهنگی زیاد است و ما راه مقابله با آن را نمی‌دانیم، تمامی قشرها و فعالان فرهنگی اگر با هم باشند می‌توانند یک جبهه برای مقابله با تهاجمات دشمن تشکیل دهند.

عبودتیان گفت: در همین برهه از زمان بود که بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و ایشان از مردم و جوانان خواستند تا برای افق این راه که ولایت عظمی حضرت مهدی(عج) است، به میدان بیایند.

وی در پایان سخنان خود در این همایش عنوان کرد: باید تلاش ها را بیشتر کنیم تا مردم و جوانان به میدان بیایند، همه مسائل تا به امروز توسط فعالان فرهنگی، اتحادیه‌ها، هیات‌ها، جلسات قرآنی و ... حل شده و باید کار را به مردم و جوانان سپرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه