اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد:

بسیح بزرگترین تشکیلات مردمی جهان برآمده از دل ملت ایران است / آزادی ۴ هزار زندانی معسر در هفته بسیج

بسیح بزرگترین تشکیلات مردمی جهان برآمده از دل ملت ایران است / آزادی ۴ هزار زندانی معسر در هفته بسیج
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هفته بسیج و در کنار اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی، ۴ هزار زندانی معسر در کشور آزاد می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در حاشیه اجتماع بسیجیان در حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق یافتیم در حرم مطهر امام راحل به همراه تعدادی از بسیجیان سپاه سیدالشهداء استان تهران و به نمایندگی از بسیجیان سراسر کشور با آرمان‌های امام راحل حضور یافتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی با اشاره به بنیان نهاده شدن بسیج به عنوان شجره طیبه الهی از سوی امام راحل، گفت: آرمان‌های امام خمینی و ملت بزرگ ملت ایران دستیابی به صلح، سعادت، آزادی، پیشرفت، اخلاق، معنویت، علم، دانش و همه قلل مرتفع کمالات انسانی است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیح به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی جهان برخاسته و برآمده از دل ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی نیز در خدمت مردم خواهد بود و برنامه‌های آن در طول هفته بسیج نیز گویای این مهم است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، فعالیت گروه‌های جهادی، افتتاح مراکز درمانی و درمانگاه‌ها، رونمایی از بازی‌های رایانه ای نظیر بازی فرمانده مقاومت ساخته شده برای گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار سوم آذر ماه در سطح کشور، بیان کرد: حضور بسیجیان به ویژه حلقه‌های تربیتی صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و جامعه زنان در سراسر کشور از دیگر برنامه‌ها است.
,
 
,
وی تاکید کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه، برپایی میزهای خدمت، حضور بسیجیان در شیفت‌های ایثار در واحدهای تولیدی و کارخانجات، آزادی ۴ هزار زندانی معسر غیر عمد با استفاده از ظرفیت خیرین و صدها برنامه دیگر در هفته بسیج در سراسر کشور اجرایی می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در مجموع باید گفت فعالیت‌های متعددی پیش‌بینی شده است و می‌کوشیم در کنار دستگاه‌های مسئول در کشور در حل مسائل مردم به ایفای نقش بپردازیم و برای این منظور اقداماتی را در زمینه تولید مسکن برای جوانان، تسهیل در امر ازدواج و تامین جهیزیه انجام می‌دهیم که گوشه‌هایی از آن‌ها در طول هفته بسیج نمود می‌یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه