اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مطرح کرد؛

بسیجیان برای خلق حماسه‌های بزرگ تربیت شده‌اند/ آزادسازی ۵۰۰ زندانی غیرعمد در هفته بسیج

بسیجیان برای خلق حماسه‌های بزرگ تربیت شده‌اند/ آزادسازی ۵۰۰ زندانی غیرعمد در هفته بسیج
سردار بهمن ریحانی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان برای خلق حماسه‌های بزرگ تربیت شده‌اند، گفت: امام خمینی(ره) بسیج و بسیجیان را نه فقط در طراز انقلاب اسلامی بلکه در طراز جهانی دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امام(ره) با تشکیل بسیج به دنبال این بود که همه مردم آگاه، سربلند و انقلابی را در همه صحنه های این کشور دخیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امام راحل(ره) با وجود نهادهای نظامی و امنیتی مختلف، دستور تأسیس بسیج را صادر کردند چرا که می دانستند برای پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی، نظام نیازمند یک همراهی و مشارکت و بسیج مردمی است.

,

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج شجره طیبه‌ای را غرس و مقام معظم رهبری هم آن را آبیاری کرد که بر اساس این تفکر کشور و نظام تا همیشه در برابر توطئه دشمنان بیمه شده است تا جایی که اخیرا شاهد بودیم نیروهای ما توانستند با یک قایق کوچک در مقابل ناو بزرگ آمریکا پیروز میدان باشند.

,

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نه تنها این فرهنگ را در کشور ایران نهادینه کرد بلکه توانست آرمان های انقلاب را به همه جهان صادر کند تا با تشکیل هسته‌های مقاومت و پایداری در مقابل سلطه‌گران بایستند.

,

سردار ریحانی بیان داشت: آن زمان امام راحل سالها و سالهای بعد را پیش‌بینی کردند که جهان‌خواران و سلطه‌گران نمی‌توانند شعارها و آرمان‌های انقلاب را ببینند و بپذیرند.

,

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ تربیت شده‌اند، گفت: امام خمینی(ره) بسیج و بسیجیان را نه فقط در طراز انقلاب اسلامی، بلکه در طراز جهانی دیده است.

,

سردار ریحانی همچنین به کمک های مردمی و نیروهای بسیج در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با همکاری و همدلی نیروهای مردمی و تلاش نیروهای بسیج است که امروز توانستیم این حجم از واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا را داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: هرجا فرهنگ و تفکر بسیجی حاکم شده بدون شک موفق بودیم و تا زمانی که تفکر بسیجی پابرجا است، همه توطئه‌های دشمنان را نابود خواهیم کرد.

,

,

, ,

وی با اشاره به جملاتی از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص الگو بودن بسیج مستضعفین برای مسلمانان جهان گفت: امام به دنبال این بود که هسته های مقاومت مردمی را در همه سنگرهای دنیا به وجود آورد و حفظ کند و به حمدالله امروز این اتفاق افتاده است.

,

سردار ریحانی اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم» آغاز خواهد شد.

,

وی افزود: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذرماه ادامه خواهد داشت که طی این هفته برنامه‌های متعددی اجرا خواهند شد.

,

سردار ریحانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، مشاوره حقوقی و قضایی رایگان‌ توسط بسیج حقوقدانان، اعزام گروه‌های بهداشتی و سلامت به مناطق کم برخوردار، برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران گروه‌های جهادی، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، طرح نهضت کمک های مومنانه، مسابقات فرهنگی، علمی و هنری، را از جمله برنامه‌های های هفته بسیج در استان عنوان کرد.

,

وی همچنین گفت: به مناسبت هفته بسیج، سرعت و وسعت بخشیدن به طرح شهید سلیمانی برای تسریع واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه با جدیت دنبال خواهد شد.

,

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اجرای میز خدمت در ادارات، خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد دیده شده که میز خدمت بسیار اثر گذار است لذا مدیران بخش‌های مختلف رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم را از اولویت ها قرار دهند.

,

سردار ریحانی همچنین به آزاد سازی بیش از ۴۰۰ نفر از زندانیان غیرعمد در هفته بسیج سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه امسال بسیج نیز آزادسازی ۵۰۰ زندانی غیرعمد است که در این هفته با کمک خیرین صورت می گیرد.

,

وی به تجمع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج نیز اشاره کرد و افزود: امسال این‌تجمع در سوم آذر ماه جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام و مقام معظم رهبری با حضور بسیجیان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه