اخبار داغ

در نشست خبری هفته بسیج مطرح شد؛

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در سمنان/ بسیج؛ حلال مشکلات مردم

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در سمنان/ بسیج؛ حلال مشکلات مردم
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه اصلی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها با ۱۴۰۰ فعالیت برنامه ریزی شده است و ۱۴ برنامه آن به صورت شاخص دیده شده که در این هفته اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان در نشست خبری ظهر امروز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که جهان در حال الگوگیری از بسیج آن است لذا بسیج الگو کشور های دیگر و باعث اقتدار ایران و ایرانی است.

عبداللهی با بیان اینکه بسیج در همه زمینه ها ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: هر جای که در کشور به مشکل بر خوردیم بسیج ورود پیدا کرده و مشکل را حل کرده ایم.

به گفته این مسئول، بسیج یک نهاد مردم پایه است که از همه قشر ها تشکیل شده  و از بدنه مردم قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمنان با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج در سمنان به صورت محله محور اجرا خواهد شد، عنوان کرد: برنامه داریم مسجد را از چهار دیواری بیرون آورده تا به امورات کل محله رسیدگی کند و مشکلات کل محله را بررسی کرده تا بتواند مسجدی پویا باشد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه اصلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه ها با ۱۴۰۰ فعالیت برنامه ریزی شده است و ۱۴ برنامه آن به صورت شاخص دیده شده که در این هفته اجرایی خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه برنامه بسیج بر جذب نیرو است، تشریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و سپاه خدمت گذار به این نهاد است و ما باید همه قشر ها و همه مردم را بپذیریم و از همه مردم در این راه استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمنان با بیان اینکه در این ایام میزبان برنامه های ملی و کشوری نیز خواهیم بود، بیان کرد: در سمنان میزبان برنامه ملی هستیم که در روز شنبه با حضور رئیس سازمان بسیج کل کشور به صورت سراسری در قالب رزمایش جهادگران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۷ یادوره شهید و یاد بود شهدا در شهرستان سمنان، عنوان کرد: یادواره های شهدای سمنان در قالب آبروی محله در محلات مختلف سمنان به یاد شهدای بسیجی برگزار خواهد شد.

عبداللهی با بیان اینکه همایش بزرگ علمی نیز در این هفته برگزار خواهد شد، بیان کرد: همایشی بزرگ با حضور پایگاه های برتر در حوزه علمی در باغ موزه دفاع مقدس همراه با رونمایی کتاب و تجلیل از پایگاه های برتر علمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه