اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله مطرح کرد:

نماز مهم ترین وسیله برای ساخت تمدن اسلامی است

نماز مهم ترین وسیله برای ساخت تمدن اسلامی است
سردار کریمی گفت: نماز مهمترین وسیله برای ساخت تمدن اسلامی است و لذا در بیانیه گام دوم انقلاب که هدف آن تمدن سازی است مسیر آن از نماز می گذرد و لذا باید به این مهم اهمیت ویژه ای داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در همایش تخصصی نماز در مسجد ولایت اراک با بیان اینکه نماز به جامعه اسلامی قدرت حیات طیبه می دهد، گفت: نماز مهمترین وسیله برای ساخت تمدن اسلامی است و لذا در بیانیه گام دوم انقلاب که هدف آن تمدن سازی است مسیر آن از نماز می گذرد و لذا باید به این مهم اهمیت ویژه ای داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,
 
,
وی افزود: تبیین جایگاه و اهمیت نماز در جامعه اسلامی مقدمه سازی برای تشکیل تمدن اسلامی است و لذا در گام دوم انقلاب نماز یکی از عرصه های مهم تولید قدرت است.
,
 
,
کریمی ادامه داد: تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از مسیر نماز می گذرد و یکی از راه های مهم تامین امنیت جامعه اهمیت به جایگاه و اقامه نماز است و لذا جامعه اسلامی باید از سفره پر نعمت نماز برای افزایش قدرت معنوی خود به خوبی استفاده کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماز را یکی از مولفه های مهم قدرت می داند و برای تحقق جامعه توحیدی، الهی، معنوی و انقلابی بهره گیری از نماز را یک اولویت و اصل مهم می داند.
,
 
,
کریمی با اشاره به حیات یافتن سپاه با نماز، گفت: حیات سپاه با نماز استمرار و تقویت شده و برای سپاه در تمام موقعیت ها و شرایط نماز اصلی مهم بوده و پایه اقتدار نیروهای مسلح است.
,
 
,
فرمانده سپاه استان مرکزی گفت: ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده آنها و در نهایت جامعه برای بهره گیری از سفره پرنعمت نماز از مهمترین اهداف همایش نماز است.
,
 
,
وی بیان داشت: دعوت به نماز، دعوت به خوبی ها و زیباترین جلوه های زندگی است و ترویج نماز در جامعه اسلامی یک تکلیف مهم محسوب می شود و سپاه پاسداران در این خصوص پیشگام است و برای تحقق این مسئله همه طرفیت ها و توانمندی ها را پای کار آورده است.
,
 
,
کریمی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج و تقویت فرهنگ نماز سپاه و بسیج در استان مرکزی در کنار اقدامات فرهنگی و زیرساختی از جمله نهضت تولید محتوا همچنین اقدامات چشمگیری در حوزه ساخت، ترمیم و تجهیز مساجد، حسینه ها و خانه های عالم انجام داده که ساخت ۳۵ مورد حسینه و ۳۸ مورد خانه عالم و کمک به تجهیز مساجد و نمازخانه ها از جمله اقدامات مهم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه