اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نماز یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن جامعه اسلامی به تکامل و پیشرفت است

نماز یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن جامعه اسلامی به تکامل و پیشرفت است
عبدی اظهار کرد: یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن جامعه اسلامی به تکامل و پیشرفت نماز است و نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمن در جنگ نرم و رفع آسیب‌های اجتماعی نجات دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در همایش تخصصی نماز سپاه در مسجد ولایت اراک گفت: نماز یکی از نعمات الهی است که به واسطه مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی در جامعه جاری شده و لذا امروز باید از سفره پر نعمت نماز به خوبی بهره ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,
عبدی اظهار کرد: یکی از موثرترین راه های رسیدن جامعه اسلامی به تکامل و پیشرفت نماز است و نماز می تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه های دشمن در جنگ نرم و رفع آسیب های اجتماعی نجات دهد.
,
 
,
وی ادامه داد: حفظ و تقویت سلامت معنوی جامعه در گام دوم انقلاب یکی از ضرورت های مهم است که مهمترین راهکار آن توجه با فرهنگ نماز و ترویج اقامه و جایگاه نماز است.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توجه به فرهنگ نماز و ترویج اقامه نماز را یک رسالت مهم می داند و در این راستا برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی تدوین کرده است.
,
 
,
عبدی یادآور شد: نماز برترین تضمین برای سلامتی جامعه و بهترین روش برای پالایش و تقویت معنویت است و نقش مهمی در اعتلا ، تعالی و شکوفایی معنوی در جامعه خواهد داشت.
,
 
,
وی ادامه داد: برگزاری همایش تخصصی نماز با شعار نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه فرصتی ارزشمند برای تقویت باورها است و این همایش تخصصی در کنار ایجاد انگیزه در میان کارکنان الگوی عملیاتی به سایر بخش ها برای اهمیت دادن به فرهنگ نماز معرفی می کند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل و در همه شرایط همواره اقامه نماز و تبیین فرهنگ نماز را یک اصل مهم دانسته و استفاده از کلیه ظرفیت ها برای ترویج این فرهنگ نجات بخش در سپاه یک اولویت مهم است.
,
 
,
عبدی اظهار کرد: تقویت قدرت معنوی سپاه و معنویت بخشی به کارکنان سپاه و تلاش برای فعال نمودن ظرفیت های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در سپاه برای ترویج فرهنگ نورانی نماز از مهمترین اهداف اجلاسیه تخصصی نماز بود که خوشبختانه امروز علاوه بر دستیابی به اهداف یک تجربه ارزشمند کسب شده که می توان آن را به سایر دستگاه های دیگر برای ترویج فرهنگ نماز انتقال داد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ساخت مساجد و حسینه ها، خانه عالم، تجهیز نمازخانه ها در نقاط مختلف و روستاها، احداث یادمان های شهدا از دیگر فعالیت های سپاه روح الله استان مرکزی در راستای ترویج و تقویت فرهنگ نماز است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه