اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان مطرح کرد؛

ماجرای حمایت دفتر رئیس‌جمهور از زائران گلستانی در مشهد مقدس

ماجرای حمایت دفتر رئیس‌جمهور از زائران گلستانی در مشهد مقدس
تماس فردی ناشناس با دفتر ریاست جمهوری مورد رسیدگی قرار گرفت و در زمانی که ترمینال مشهد در ایام شهادت امام رضا(ع) توان سرویس به زائران را نداشت با پیگیری‌های نهاد ریاست جمهوری ۶۰۰ زائر گلستانی توانستند به شهرهای خود برگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ فارغ از نگاه‌های سیاسی، اقدامات دولت سیزدهم در مقایسه با دولت پیشین و در ماه‌های اولیه، بسیار امیدوارکننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

دولت رئیسی تلاش کرد که در این ماه‌ها به مطالبات توجه کند و در چند ماه اخیر پیگیری ویژه‌ای در این زمینه انجام شد تا بتوانند به سرانجام برسد و کرامت آنها حفظ شود.

,

دیدار های مردمی و نشستن پای درددل مردم محروم و عشایر، حضور به موقع در بین مردم در حوادث مختلف باعث امید و آرامش نسبی در بین مردم شده و این مسئله باعث افزایش محبوبیت رئیسی در بین مردم شده است.

,

پیگیری مشکلات مردم از سوی مسئولان دولت سیزدهم باعث شده که بسیاری از مردم به آینده خوشبین باشند و امید آن می رود که در استان های کشور نیز به تاسی از رئیس جمهور مدیران اینگونه عمل کنند.

,

یکی از جلوه های مردمی بودن آیت الله رئیسی در پیگیری مشکل 600 زائر گلستانی در ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) بر می گردد.

,

حجت الاسلام عباس گرزین در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: در آن مقطع در ترمینال مشهد اتوبوس وجود نداشت و زائران  با افزایش چند برابری قیمت بلیط ها  رو به رو بودند.

,

وی می گوید: یکی از زائران گلستانی در آن زمان تصمیم می گیرد که این مسئله را با دفتر ریاست جمهوری در میان بگذارد و به گفته این زائر شماره دفتر نهاد ریاست جمهوری را از اینترنت جستجو می کند و در ساعت 20 شب با فردی که در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار بوده این مسئله را در میان می گذارد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: بنا به گفته زائران با پیگیری های دفتر نهاد ریاست جمهوری اتوبوس برای برگشت زائران به شهرها فراهم می شود و توانستند 600 زائر گلستانی با قیمت مصوب به شهرهای خود برگردند.

,

حجت الاسلام گرزین می گوید: آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به فرهنگ دارند و سلسله جلسات ویژه با اصحاب فرهنگ و سازمان فرهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار کرده و انتظار است که تحول ویژه ای در این بخش اتفاق بیفتد.

,

وی افزود: با روی کار آمدن آیت الله رئیسی کارآمدی نظام سیاسی برای مردم و جهان بیش از گذشته ثابت شده است و اگر به توان داخلی توجه شود و سرمایه عظیم انسانی و اجتماعی به گردشگ در بیاید قطعا بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه