اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران:

یک سوم محله‌های تهران محروم‌اند

یک سوم محله‌های تهران محروم‌اند
عضو شورای شهر تهران گفت: از مجموع بیش از ۳۵۰ محله تهران، ۱۰۰ محله یعنی حدود یک سوم را محلات کمتر برخوردار و به عبارتی محروم تشکیل می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر امانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در بازدید از محلات و مناطق کمتر برخوردار تهران سه هدف اصلی را دنبال می‌کنم کهک مهمترین آن‌ها جلوه و نمود دادن چهره واقعی کلانشهر تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: بر خلاف تصور مردم و حتی مسئولان که گمان می‌کنند تهران شهری برخوردار با تامین سرانه‌های زندگی و اختصاص منابع عظیم بودجه‌ای است، از بیش از ۳۵۰ محله پایتخت حدود یک سوم آن‌ها یعنی ۱۰۰ محله از محلات کم‌برخوردار هستند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امکانات موجود در برخی محلات تهران حتی کمتر از مناطق روستایی است، بیان کرد: یکی دیگر از اهدافم در بازدید و حضور میدانی در محلات، انعکاس و رساندن صدای کارگران و بازنشستگان به مدیرانی است که در حوزه شهر تهران مسئولیت دارند.
,
 
,
امانی خاطرنشان کرد: هدف دیگر از بازدیدهای محله‌ای آن است که در این دوره از مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری تامین حداقل نیازهای این مناطق را در دستور کار قرار دهند، از این‌رو برای تحقق این مهم همه تلاش خود را به کار بسته‌ام.
,
 
,
وی ابراز امیدواری کرد انتقال و انعکاس مشکلات و مطالبات ساکنان مناطق محروم تهران موجب چرخش بودجه‌ها به سمت و به نفع مناطق کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ شود.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران وجود بافت فرسوده را مهمترین مشکل و نقطه اشتراک در محلات توسعه نیافته تهران برشمرد و افزود: بخش زیادی از عدم نوسازی و قفل شدن بافت فرسوده ناشی از سخت‌گیری‌های بی‌جا در عمر کاری شورای پنجم شهر تهران در حوزه شهرسازی است.
,
 
,
امانی تصریح کرد: متاسفانه در حالی در این دوره مدیریت شهری می‌خواستند به غلط بگویند شهر را نمی‌فروشیم که این رویکرد نادرست مانع تداوم سیاست بازسازی مناطق فرسوده و ناکارآمد اعمال شده از دوره چهارم شورای شهر شد.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که وجه اشتراک محلات کم‌برخوردار تهران است، اینکه جز ارائه خدمات روزانه از سوی شهرداری، دیگر دستگاه‌های مسئول در حوزه مدیریت شهری آنگونه که باید پای کار نبوده خدمات در خور شان شهروندان را انجام نمی‌دهند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: به این ترتیب عدم وحدت رویه و نبود رویکرد واحد شهری در شهر تهران برخی محلات را از دریافت خدمات مناسب محروم کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/*ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه