اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گلستان:

بسیج اساتید در حل مشکلات به دولت کمک کنند

بسیج اساتید در حل مشکلات به دولت کمک کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان گلستان با اشاره به نقش مهم اساتید گفت: بسیج اساتید در حل مشکلات گلستان به دولت کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علی طاهری امروز در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سازمان بسیج اساتید استان گلستان که به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، اظهار کرد: اساتید بسیجی استان در مساله‌یابی و حل مشکلات و معضلات استان و کمک به دولت جدید، خصوصا در حوزه فرهنگی ایفای نقش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علی طاهری امروز در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سازمان بسیج اساتید استان گلستان که به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، اظهار کرد: اساتید بسیجی استان در مساله‌یابی و حل مشکلات و معضلات استان و کمک به دولت جدید، خصوصا در حوزه فرهنگی ایفای نقش کنند., گلستان ما,

وی با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه تخصصی در بسیج اساتید با رویکرد اجرایی‌شدن هر چه بهتر سند دانشگاه اسلامی تدوین شده است، افزود: این سند با هدف تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه اسلامی و درواقع رسیدن به جامعه اسلامی پیشنهاد شده است. 

,

این نشست سپس با بحث و بررسی راهکارهای میدانی ادامه یافت و اساتید و نخبگان استانی پیشنهادات خود را برای ارتباط هرچه بیشتر با بخش های اجرایی و نشست مشترک با استاندار جدید ارائه کردند.

,

در این نشست رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان نیز آمادگی خود و اعضای شورای مرکزی را در راستای انجام هر گونه فعالیت و کمک مورد نیاز از ‌جمله مساله یابی و تعامل و کمک به دستگاه های اجرایی استان را اعلام کرد.

,

علیرضا خواجه شاهکوهی در خصوص رویکردهای بسیج اساتید برای کمک به دولت بیان کرد: شناسایی دقیق مشکلات و برنامه‌ریزی درست  با استفاده از ظرفیت نخبگانی قابل تحقق است.
همچنین در این جلسه صفار جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به موضوع مهم نقش اعتلایی و اساسی اساتید در جامعه به شکل فعال و نه انفعالی پرداخت و گفت: نقش مرجعیت اساتید دانشگاه‌ها در تمامی صحنه‌های مورد نیاز نظام بخصوص در گفتمان‌های موثر و کمک به حاکمیت اسلامی بسیار مهم است.

,
,

علی سلیماندوست رئیس اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبرنگاری سازمان بسیج اساتید استان نیز در این جلسه به تحلیل و تشریح جبهه‌بندی و اتحاد نظام سلطه و استکبارجهانی در مقابل جمهوری اسلامی پرداخت و بر ضرورت تقویت جبهه انقلاب اسلامی در سراسر کشور بخصوص در استان گلستان تاکید کرد.

,

گفتنی است؛ همایش ملی نقش بانوان در تبیین تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم در ۱۶ و ۱۷ آذرماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود. غلامی دبیر علمی همایش در رابطه با حضور فعال کانون‌های نهضت استادی در این همایش تاکید و به تشریح همایش و میزان پیشرفت و مقالات ارسال شده پرداخت.

,

ششمین جلسه شورای سیاست‌گزاری سازمان بسیج اساتید استان گلستان به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با حضور معاونین، مدیران کانونها، رئیس هیئت اندیشه ورز و اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری و جمعی از اساتید دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.

,

در پایان، مراسم تجلیل از رده های برتر استانی انجام شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه