اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دولت سیزدهم معدل خوبی در بین متخصصان داخلی و جهانی کسب کند

دولت سیزدهم معدل خوبی در بین متخصصان داخلی و جهانی کسب کند
گفت: انعقاد قراردادهای کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی و بخشی از آمریکای جنوبی و شمالی با ایران در حوزه های اقتصادی، امنیتی، تجاری و بانکی، نشان از استقبال و و تمایل به همکاری بیش از یک سوم جهان با سیاست های دولت سیزدهم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستجاب سوادکوهی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: مهمترین هدف انقلاب اسلامی در تفکر معمار کبیر انقلاب، اجرای احکام الهی بود تا در سایه این امر مسلمانان هم دنیا و هم عقبی خود را آباد سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی اظهار داشت: دولت سیزدهم با همین رویکرد و فصل الخطاب دانستن سیاست های کلی نظام در بیانات رهبری، برای ایجاد تحول در همه ی ابعاد داخلی و خارجی‌، وارد عرصه شد و بر کرسی قوه مجریه تکیه زد.
,
 
,
سوادکوهی افزود: در مسائل داخلی با پرداختن به معضلات مردم، در زمینه های اقتصاد و معیشت و بهبود وضعیت بحرانی ویروس کرونا و حمایت از تولیدات داخلی و گام های نخست برای مبارزه همه جانبه با فساد، در سه ماه اخیر توانست معدل مناسبی را در اذهان متخصصان داخلی و جهانی کسب کند.
,
 
,
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه سیاست خارجی دولت سیزدهم فقط کنار زدن غرب و روی آوردن به شرق نیست، خاطرنشان کرد: نیت عقلی و قلبی این دولت ایجاد تحول همه جانبه بود و مهمتر اینکه دین اسلام یک آئین جهان شمول است و مرز نمی‌شناسد و برای ترویج شعائر الهی که از واجبات حکومت اسلامی است، باید با تمام جهان در ارتباط باشد اما به قیودی که قانون و شرع مقدور کرده است.‌
,
 
,
وی ادامه داد: جهان هم که متوجه اهداف دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران شده به این رویکرد اقبال نشان داد تا جایی که با توجه به محدودیت جهانی کرونایی، از ۱۹۵ کشور جهان، ۷۳ کشور در مراسم تحلیف رئیس جمهور این دولت حضور یافتند.
,
 
,
سوادکوهی با بیان اینکه انعقاد قراردادهای کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی و بخشی از آمریکای جنوبی و شمالی با ایران در حوزه های اقتصادی، امنیتی، تجاری و بانکی، نشان از استقبال و و تمایل به همکاری بیش از یک سوم جهان با سیاست های دولت سیزدهم دارد، اضافه کرد: پیوستن به سازمان شانگهای، پس از سالها تلاش، دولت سیزدهم را در سطوح منطقه ای در رتبه بالایی قرار داد که برگرفته از همان سیاست ولاییِ رئیس جمهور منتخب است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه باید تاریخ ایران را تحلیل و بررسی کرد تا اقتدار امروز ایران اسلامی، به روشنی در اذهان داخلی و جوامع بین المللی جلوه کند، ذکر کرد: در تمام جهان، هیچ حکومتی بدون قدرت میدان نمی‌تواند به مذاکره دعوت شود و یا از کشورها دعوت به همکاری کند.
,
 
,
این کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه یادآور شد: ایران اسلامی، قدرت قوی میدان خود را وامدار شهدایی است که از ابتدای پیروزی انقلاب با اطاعت از ولی امر مسلمین، جان شیرین را نثار این شجره طیبه کرده و حتی پس از شهادت نیز، با اثر گذاری در جوانان این مرز و بوم، از هیچ حمایتی دریغ نکردند و تاثیرات مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بعد از شهادت، بر همگان روشن است.
,
 
,
سوادکوهی در پایان تاکید کرد: این اقتدار باید روز به روز بیشتر و بیشتر شود تا ایران زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شود.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه