اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حذف نام مبارک شهدا از خیابانها در راستای اهداف دشمنان بود

حذف نام مبارک شهدا از خیابانها در راستای اهداف دشمنان بود
حجت الاسلام طیبی فر گفت: حذف نام مبارک شهدا از کوچه ها و خیابانها در راستای اهداف دشمنان بود که عظمت شهدا مانع تحقق اهداف شیطانی دشمنان شد و البته ایستادگی خانواده معظم شهدا بسیار اثرگذار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛حجت الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار با خانواده های معظم شهدای اراکی گفت: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی به مکتب حسینی(ع) مسیر را به درستی شناختند و با عزم و  اراده الهی در این مسیر گام برداشتند و لذا عظمت شهدا که با عشق، علم و آگاهی در مسیر الهی گام برداشتند امروز برای نسل جوان گفتنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امام خمینی(ره) قافله سالار مسیر شهدا و پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت بود که با تشکیل انقلاب اسلامی ارزش های دینی را در جهان بشریت احیا کرد.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظههر کرد: شهدا با ایثار و مجاهدت در میدان های نبرد با شهادت خود بزرگترین پیروزی را به دست آوردند و خانواده معظم شهدا به عنوان وارثان شهدا مسیر آنها را با قوت ادامه دادند.

,

وی ادامه داد: جمله حکیمانه شهدا شمع محفل بشریت هستند امروز نیاز به تبیین بیشتر دارد چراکه شهدا راه را برای همه آزادی خواهان و آزادمردان نشان دادند که اگر می خواهید عزتمند و سربلند باشید باید در این مسیر گام بردارید و شهدا مسیر تکامل و سربلندی را به ملت ایران نشان دادند.

,

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: خانواده معظم شهدا در طول انقلاب اسلامی با صبر و بصیرتی که از خود نشان دادند همواره مسیر شهدا را به ملت ایران نشان دادند و لذا خانواده معظم شهدا سرمایه های انقلاب و ملت هستند و مردم به وجود چنین خانواده هایی افتخار می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال جداکردن سرمایه های انقلاب از مردم بودند و در طول ۴۲ سال گذشته از طریق روشهای مختلف اهداف شیطانی خود را دنبال می کردند،گفت: این افراد اولا بصیرت خانواده معظم شهدا و دوما عشق و ارادت ملت ایران به شهدا مانع تحقق اهداف دشمنان شد.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حذف نام مبارک شهدا از کوچه ها و خیابانها در راستای اهداف دشمنان بود که عظمت شهدا مانع تحقق اهداف شیطانی دشمنان شد و البته ایستادگی خانواده معظم شهدا بسیار اثرگذار بود و این درس بزرگی دارد که کسانی که بخواهند در مسیر شهدا مانع گذاری کنند قطعا با اراده جمعی ملت ایران مواجه خواهند شد.

,

وی تاکید کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های جدید و آینده یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه است که همه باید در این راستا برنامه داشته باشند.

,

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر اینکه ادامه مسیر شهدا و پایبندی به آرمان های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات خواهد داد،گفت: مسیر شهدا تضمین کننده پیشرفت و سعادت ملت است و ملتی که شهادت دارد شکست نخواهد خورد و عاقبت بخیری همواره برای ادامه دهندگان راه شهدا است.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و به فضل الهی تا تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) انقلاب اسلامی راه پرافتخار خود را ادامه خواهد داد.

,

در پایان این دیدارها حجت الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده معظم شهید والامقام محمد تقی حیدری و خانواده معظم شهیدان محسن جودکی و ابوالفصل جودکی با اهدای لوحی تجلیل نمود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه