اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

کالاهای اساسی در گمرگ با اقدام مدبرانه دولت سیزدهم روانه بازار شدند

کالاهای اساسی در گمرگ با اقدام مدبرانه دولت سیزدهم روانه بازار شدند
حمید رضا عالمی گفت: کالاهای اساسی که چند سال در گمرکات خاک می‌خوردند و وسیله‌های ثروت اندوزی عده‌ای بی‌خبر از خدا شده بود، آزاد و با همکاری قوه قضائیه در سریع‌ترین زمان ممکن روانه بازار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا عالمی در گفت‌وگو با بلاغ؛ اظهار کرد: ایران اسلامی در دولت قبل‌، سختی‌هایی را تجربه کرد که در ۸ سال جنگ تحمیل شده هم این مقدار دشوار ملموس نبود.

وی افزود: صفوف طولانی مردم شریف برای مرغ و احتکار و کار شکنی‌های عده‌ای برای تامین مرغ یک طرف و صف والدین جوان برای پوشک بهداشتی نوزادان هم از طرفی، موجب شد تا ملت شریف با سرمایه  عظیم در کشور خود احساس حقارت کند و ناهنجاری‌های پنهان بوجود آید‌‌.

کارشناس سیاسی ادامه داد: از سویی دیگر، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم هم این معضل را تیتر خبری در رسانه‌ها انتشار داده و جهان را متوجه بی‌کفایتی عده‌‌‌ای از مدیران ایران اسلامی کردند تا مردم و مسلمانان را نسبت به اصل حاکمیت بدبین سازند.

عالمی تصریح کرد: عده‌ای غرب‌گرا در داخل با حمایت استکبار و رژیم صهیون، عملیات روانی گسترده‌ای آغاز کردند تا شاید بتوانند اندکی به اهداف پلید خود قریب شوند.

وی خاطرنشان کرد: اما دشمنان و منافقین داخلی غافل از این بودند که ایرانیان، انقلاب را از کمبود یا فراوانی مرغ بدست نیاوردند که امروز عقب بنشینند و بگذارند بیگانگان بر افکارشان حاکم شوند.

کارشناس سیاسی یادآور شد: کالاهای اساسی که چند سال در گمرکات خاک می‌خوردند و وسیله‌های ثروت اندوزی عده‌ای بی‌خبر از خدا شده بود، آزاد و با همکاری قوه قضائیه در سریع‌ترین زمان ممکن روانه بازار شدند.

عالمی اظهار داشت: دولت وقتی در راس خود یک انقلابی داشته باشد، هم مردم آسوده خاطر خواهند بود و هم نظام مقدس اسلامی به ماموریت خطیر جهانی خود ادامه خواهد داد و هم خون شهدای عزیز پایمال نخواهد شد.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: دولت سیزدهم با رویکرد تحول‌گرایی و فساد ستیزی به میدان عمل وارد شد و به یاری خدا مردم مقاوم ایران، در حیات مادی و معنوی بدون اضطراب پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه