اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

شهادت مامور ناجا حین ماموریت مقابله با عوامل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

شهادت مامور ناجا حین ماموریت مقابله با عوامل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان
سردار احمد طاهری گفت: یکی از ماموران جان برکف یگان امداد شهرستان زاهدان در حین اجرای ماموریت و مقابله با عوامل قاچاق سوخت در زاهدان بر اثر زیرگرفتن عمدی توسط راننده خودروی قاچاق بر سوخت، دچار جراحات شدید شد و به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ از عصر روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر و اعلام شد که یکی از رزمندگان دلیر ناجا به نام محمدرضا نورآیین توسط خودروی قاچاقچی سوخت به صورت عمد زیر گرفته شد که این سانحه عمدی منجر به شهادت وی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


در همین راستا و به منظور صحت و سقم ماجرا، این مهم توسط خبرنگار ما از طریق فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان پیگیری و صحت آن تایید شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: سه شنبه گذشته، گروهبانیکم محمد رضا نور آیین و دیگر همکار همراه وی در حین انجام ماموریت در شهرستان زاهدان در مواجهه با خودروی حامل سوخت قاچاق بودند که راننده این خودرو پس از تخطی از فرمان پلیس اقدام به زیر گرفتن عمدی ماموران انتظامی کرد که یکی از دو مامور دچار جراحت شدید شده و بلافاصله برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان منتقل شد.

وی افزود: گروهبانیکم نور آیین علی رغم تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان، روز گذشته به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

طاهری اظهار کرد: دیگر همکار همراه گروهبانیکم نورآیین که دچار مصدومیت شده بود، درمان شده و حال عمومی وی رضایت بخش است، تلاش برای دستگیری راننده شناسایی شده متواری ادامه دارد.

فرمانده استان سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت شهادت این پلیس وظیفه شناس و فداکار به حضرت ولی عصر (عج )، رهبر معظم انقلاب، خانواده گرانقدر شهید "نورآیین"، بستگان وی، همکاران خود و مردم شریف استان، خاطر نشان کرد: زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید متعاقبا به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه