اخبار داغ

امام جمعه حاجی‌آباد:

دولت سیزدهم در همین سه‌ماه نشان داده "دولت در میدان" است/ از دیدارهای صمیمی با مردم تا حضور فوری در صحنه‌های حادثه

دولت سیزدهم در همین سه‌ماه نشان داده "دولت در میدان" است/  از دیدارهای صمیمی با مردم تا حضور فوری در صحنه‌های حادثه
شریفی با بیان اینکه دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده "دولت در میدان" است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است، گفت: شخص آیت‌الله رئیسی و وزرای کابینه بدون وقفه از روز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم شریفی، امام جمعه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در سال‌های اخیر مسؤولان از مردم دور شده‌اند و یکی از عوامل مهم این فاصله و گسست دوری از متن مردم است دولت سیزدهم در همه سطوح آن باید به مردم بازگردد. روش جناب آیت الله رئیسی در این میان الگوی خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد: «جمعه‌های خدمت» یک نمونه از رویکرد و اقدام مبارک است که هم باید استمرار یابد و هم گسترش و تعمیق یابد و به نتیجه‌های روشن و راهگشا منجر شود؛ دولت سیزدهم با تعریف درست و حقیقی از مشارکت مردم باید الگویی جذاب و اثربخش از «حکمرانی انقلابی» را ارائه دهد.

,

شریفی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین نکته در پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای «شکستن انحصار غرب» در روابط خارجی ایران است که به‌ویژه در 8 سال گذشته تشدید شده بود، تصریح کرد:  پیوستن ایران به سازمان شانگهای میتواند به «ایجاد توازن و تنوع‌بخشی در حوزه روابط خارجی» به‌خصوص از طریق احیای نگاه به شرق و گسترش تعاملات خارجی با چین، روسیه، هند و کشورهای آسیایی، به‌عنوان یکی از «راهبردهای مهم» ایران تلقی شود که در دولت سیزدهم، در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی افزود: پس از امضای سند جامع مشارکت راهبردی 25 ساله با چین و عقد توافق مشابه با روسیه، عضویت دائم ایران در سازمان همکاری‌ شانگهای، «گام سوم» تعیین‌کننده در حرکت تهران در چهارچوب احیای نگاه به شرق محسوب می‌شود که قطعاً مزایای منحصربه‌فردی در ابعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی برای ایران خواهد داشت.

,

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه در جنبه عملکردی نیز دولت در صد روز گذشته اقدامات خوبی داشته است که در حدّ خود یک نصاب مقبول به شمار می‌آید، گفت: موفقیت دولت در واکسیناسیون عمومی، توفیقات دولت در پرداخت حقوق ماهیانه دولت بدون خلق پول و استقراض، سفرهای استانی، تامین کالاهای راهبردی تا چند ماه آینده، توفیق دولت در کاهش رشد نرخ سیمان و آهن و برخی اقلام دیگر، خروج مسکن از رکود با طرح ساخت یک میلیون مسکن، تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه و چین و روسیه و اروپای دوم که منجر به آزادسازی ۴میلیارد دلار دارایی‌های ایران گردید.

,

شرفی ادامه داد: عضویت ایران در سازمان شانگ‌های از اقدامات موفق دولت در سیاست خارجی است. این رویکرد و روحیه و این بخش از عملکرد دولت قابل دفاع و تقدیر است.

,

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده "دولت در میدان" است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است، خاطر نشان کرد: شخص آیت الله رئیسی و وزرای کابینه بدون وقفه ازروز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بوده اند. از دیدارهای صمیمی با مردم تا سفرهای استانی تا حضور فوری در صحنه‌های حادثه مانند زلزله اندیکا در خوزستان و لافت و فین در هرمزگان. ابعاد دیگر این روحیه پاسخگویی به مردم، ساده‌زیستی و روحیه همگرایی با دیگر قوا و دستگاه‌ها است که بخوبی مشاهده می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه