اخبار داغ

رئیس جمهور:

سازوکارهای لازم برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است

سازوکارهای لازم برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است
رئیس‌جمهور با بیان اینکه حل برخی مشکلات جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز بعد از ورود به فرودگاه زنجان  در تشریح اهداف سفر خود به زنجان اظهار کرد: انجام این سفر که توفیق محسوب می‌شود باید زودتر از این انجام می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس‌جمهور پایتخت شور و شعور حسینی بودن را که بسیار هم ارزشمند است از صفات زنجان و زنجانی‌ها دانست و افزود: زنجان استان مفاخر بسیاری از علما، دانشمندان و فلاسفه نامداری است که نه فقط در ایران بلکه نامشان در جهان بلند است.

,

وی تصریح کرد: نام سرداران استان زنجان که به دفاع از وطن مشهور هستند در جهان می‌درخشد.

,

آیت‌الله با اشاره به ظرفیت استان زنجان در کشاورزی، صنعتی و معدن افزود: زنجان ظرفیت‌هایی از جمله در بخش نیروی انسانی دارد که باید از آن‌ها استفاده بهینه شود.

,

رئیس‌جمهور با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی کارهای خوبی در استان زنجان انجام شده است، ادامه داد: اما بین اقداماتی که انجام شده و اقداماتی که باید انجام شود فاصله وجود دارد. که  امیدوارم در این سفر بخشی از کمبودها جبران شود.

,

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای سفر اشاره و تصریح کرد: با همراهی مسؤولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس جلساتی برگزار و مسائل بررسی خواهد شد و سازو کاری برای مشکلات پیش‌بینی خواهد شد.

,

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حل برخی مشکلات جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است.

,

رئیس‌جمهور با عذرخواهی از مردم زنجان که به خاطر شرایط کرونایی نمی‌تواند در جمع آن‌ها حضور داشته باشد، گفت: من هرساله به اعتبار امام حسین (ع) در جمع مردم زنجان حضور می‌یافتم که در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست.

,

دیدار با مردم، بازدید از صنایع و برگزاری جلسه با نخبگان و همچنین شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به زنجان است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه