اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان خبر داد؛

چهارمحال‌وبختیاری مقصد دو سامانه بارشی پربار طی روزهای آینده

چهارمحال‌وبختیاری مقصد دو سامانه بارشی پربار طی روزهای آینده
مهران چراغ‌پور گفت: طی روزهای آینده شاهد فعالیت دو سامانه بارشی در این استان خواهیم بود که میزان بارش آن نسبت به سامانه قبلی بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: صبح امروز شاهد وقوع پدیده مه در اکثر نواحی استان خصوصا نیمه شمالی، بروجن، شهرکرد، سامان، فارسان، کوهرنگ و کیار بودیم و در نواحی جنوبی چون لردگان این شرایط کمتر به چشم می‌خورد.
 
وی با بیان اینکه مه با بالا آمدن آفتاب از بین خواهد رفت و برای امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود اضافه کرد: برای فردا هم پدیده مه را داریم و آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
 
چراغ‌پور یادآور شد: از اواخر روز شنبه با ورود یک سامانه ناپایدار شاهد افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد هستیم، شروع بارندگی‌ها برای روزهای یکشنبه و خصوصا روز دوشنبه و سه‌شنبه به‌ویژه در شمال غرب، شهرستان کوهرنگ و قسمت‌هایی از اردل است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: یک سامانه بارشی هم از هفته آینده وارد این استان می‌شود که تا روز سه‌شنبه در استان فعال خواهد بود و طی فعالیت آن بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.
 
وی بیان داشت: این سامانه‌ها نسبت به سامانه قبلی که دو روز پیش در استان فعال شد بارش‌های بیشتری را دارد و تا سه روز آینده همچنان استقرار هوای سرد را داریم.
 
چراغ‌پور خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بلداجی با کمینه دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان به ثبت رسید همچنین برای بروجن دمای چهار درجه سانتی‌گراد و شهرکرد با دمای یک درجه زیر صفر ثبت شد و لردگان با بیشینه دمای 17 درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه