اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس:

وزیر آموزش‌و‌پرورش باید برای سامان‌دادن به سیستم این وزارتخانه سریعتر مستقر شود

وزیر آموزش‌و‌پرورش باید برای سامان‌دادن به سیستم این وزارتخانه سریعتر مستقر شود
حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و ساماندهی وضعیت معلمان از جمله برنامه های کوتاه مدت وزیر آموزش و پرورش است بنابراین وزیر مربوطه باید برای سامان دادن به سیستم آموزش و پرورش سریعتر مستقر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره ضرورت سرعت بخشیدن به استقرار  وزیر آموزش و پرورش در وزارت خانه مذکور اظهار داشت: با توجه به اینکه اکنون باید کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار شود و نیز به لحاظ کمبود حدود ۲۲۰ هزار معلم که حالتی بحرانی در آموزش و پرورش ایجاد شده، باید اقدامی اورژانسی و سریع در این وزارت خانه صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین موضوع دیگر مساله رتبه بندی فرهنگیان است که مجلس هم در حال ساماندهی آن است.

حجت الاسلام فلاحی اذعان داشت: برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و ساماندهی وضعیت معلمان  از جمله برنامه های کوتاه مدت وزیر آموزش و پرورش است بنابراین وزیر مربوطه باید برای سامان دادن به سیستم آموزش و پرورش سریعتر مستقر شود.

وی درباره پیامدهای منفی تاخیر در استقرار وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: تاکنون به سیستم آموزش و پرورش آسیب جدی وارد شده و در صورت طولانی تر شدن استقرار وزیر مربوطه، این آسیب  بیشتر می شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هفتم آذر ماه جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد که امیدواریم وزیر تا نهم آذر مستقر شود و مشکلات موجود در آموزش پرورش را برطرف کند.

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: روز گذشته در کمیسیون آموزش جلسه ای فوق العاده با موضوع بررسی صلاحیت‌های وزیر مربوطه برگزار شد اما تصمیمات قطعی اتحاذ نشد.

وی افزود: یکشنبه هفته آینده کمیسیون آموزش جلسه ای را برگزار خواهد کرد و وزیر آموزش و پرورش هم برای اخذ رای اعتماد در صحن حاضر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه