اخبار داغ

با لژیونرهای هندبال ایران؛

پیروزی اینتراخت هاگن با حضور نوروزی‌نژاد/ برد الفحیحیل و شکست العربی در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت

پیروزی اینتراخت هاگن با حضور نوروزی‌نژاد/ برد الفحیحیل و شکست العربی در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت
تیم های اینتراخت هاگن در لیگ آلمان و الفحیحیل در سوپر لیگ کویت با حضور لژیونرهای ایرانی خود پیروز شدند اما دیناموبخارست در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان رقابت‌های لیگ هندبال آلمان تیم اینتراخت هاگن با حضور بازیکن ایرانی خود در مقابل تیم صدرنشین گومرسباخ به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم اینتراخت‌هاگن از مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته دوم بوندسلیگای آلمان با حضور پویا نوروزی‌نژاد در نیمه نخست با حساب ۲۰_۱۶ و در مجموع با نتیجه ۴۰بر۳۶ از سد تیم رده اولی گومرسباخ گذشت. پویا نوروزی‌نژاد در این بازی با به ثمر رساندن ۴ گل و ارسال ۲ پاس گل عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.

,

تیم اینتراخت‌هاگن که در هفته گذشته نیز با نتیجه ۲۶_۲۸ مقابل تیم رده سومی توسم اسن پیروز شده بود با کسب پیروزی در آخرین مسابقه خود در پایان هفته یازدهم در جدول رده‌بندی جایگاه خود را در مکان دوم تثبیت کرد.

,

 

,

*برد الفحیحیل و شکست العربی در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت 

, *برد الفحیحیل و شکست العربی در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت ,

هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت با انجام دو بازی پیگیری شد.

,

در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت شب گذشته دو بازی برگزار شد که طی آن تیم الفحیحیل که از وجود افشین صادقی بهره می‌برد، در حضور دو نیمه‌ای لژیونر هندبال کشورمان توانست با حساب ۳۷_۲۴ تیم العربی را در  غیاب سجاد استکی شکست دهد.

,

افشین صادقی با وجود آنکه در فاز تهاجمی توسط یکی از بازیکنان العربی در طول هر دو نیمه یارگیری شده بود، موفق شد ۶ گل به ثمر برساند.

,

تیم العربی برای سومین هفته متوالی سجاد استکی، بازیکن ایرانی خود را بعلت مصدومیت  در اختیار نداشت.

,

دیشب و در دیگر دیدار هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت، تیم صدرنشین یعنی الکویت که از چند بازیکن خارجی بهره می‌برد با نتیجه ۲۶_۳۵ از سد تیم البُرقان گذشت.

,

 

,

*شکست دیناموبخارست رومانی در لیگ قهرمانان اروپا

, *شکست دیناموبخارست رومانی در لیگ قهرمانان اروپا,

در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم دیناموبخارست رومانی با حضور بازیکنان ایرانی خود در مقابل تیم فلنزبورگ شکست را پذیرفت.

,

تیم دیناموبخارست از سری مسابقات دور هفتم لیگ  قهرمانان اروپا با حضور سعید حیدری راد و سیدعلیرضا موسوی با نتیجه ۳۷ بر ۳۰  بازی را به فلنزبورگ آلمان واگذار کرد. سعید حیدری راد هر دو نیمه بعنوان دروازه‌بان در ترکیب تیمش حضور داشت و ضمن ارائه یک بازی قابل قبول، ۷ سیو موفق نیز از خود به نمایش گذاشت.

,

همچنین سیدعلیرضا موسوی دیگر بازیکن ایرانی تیم دینامو دقایقی از بازی به زمین مسابقه آمد و با یک کارت زرد از سوی داور اسپانیایی این دیدار جریمه شد.

,

شایان ذکر است که تیم فلنزبورگ آلمان جمعی از ستارگان تیم‌های ملی آلمان، دانمارک و سوئد از جمله هامپوس ونه و لارسن  را در اختیار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه