اخبار داغ

داغ های مجازی:

کنایه جالب مجری شبکه دنا به فعال محیط زیستی تهران نشین/کنار بخاری لَم داده اید و توئیت می زنید!+تصاویر

کنایه جالب مجری شبکه دنا به فعال محیط زیستی تهران نشین/کنار بخاری لَم داده اید و توئیت می زنید!+تصاویر
محمدصادق آزادی از مجریان صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار متنی نسبت به اظهارات یک فعال محیط زیستی تهران نشین که در روزهای اخیر بر علیه صداوسیما توئیت می زند، واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس محمدصادق آزادی از مجریان صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار متنی نسبت به اظهارات یک فعال محیط زیستی تهران نشین که در روزهای اخیر بر علیه صداوسیما توئیت می زند، واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آزادی در این متن با اشاره به دورانی که این فرد مشاور استاندار بوده است گفت: چرا در همان دوران بهتر است زمانی مسئولیت داریم و چندین سال امین و مشاور استانداران هستیم هم پرچم مطالبه‌گری برداریم و برای دفاع از حقوق مردم استان سینه چاک کنیم نه زمانی که دستمان از رده های مدیریتی خالی است.

,

متن کامل پیام محمد صادق آزادی به شرح زیر است:

,

نکته امشب؛ خوبه وقتی مسئولیتی داریم و چندین سال امین و مشاور استانداران هستیم هم پرچم مطالبه‌گری برداریم و برای دفاع از حقوق مردم استان سینه چاک کنیم نه وقتی که دستمون از رده‌های مدیریتی خالی میشه بریم تو پایتخت بشینیم و کنار بخاری لم بدهیم و برای هر موضوعی توئیت بزنیم خداروشکر نخبه‌هایی داریم که در هر موضوعی دستی بر آتش دارند و کارشناس اند، برادر امکانات تهران را ولش کن بیا استان خودت و مطالبه‌گری کن ماشالله همه شبکه‌های همین صدا و سیمایی که بهش می تازی هم که دربست در خدمتت هستند. از این که نقشه های از پیش تعیین شده تان با یک تدبیر رسانه‌ای بر آب شد عصبانی هستید، حق دارید الان دیگه پلن عوض کنید.

,

, ,

, ,

خبرنگار: شیخ ممو
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه