اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک پیشرفت ۴۷ درصدی دارد/جلوگیری از تعطیلی ۱۱۰ کارخانه با راه اندازی کلینیک تخصصی صنعت

مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک پیشرفت ۴۷ درصدی دارد/جلوگیری از تعطیلی ۱۱۰ کارخانه با راه اندازی کلینیک تخصصی صنعت
کریمی با اشاره به اینکه پیشرفت مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی امروز بعد از گذشت یک سال و نیم از شروع آن ۴۷ درصد است،گفت: این نشان از کار جهادی شرکت جهادخانه سازی استان مرکزی است و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروزدر آیین بازدید سردار سید امین الله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و مسئولین شرکت جهاد خانه سازی کشور از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک گفت: سپاه روح الله استان مرکزی با رویکرد خدمت رسانی به مردم و ایجاد امید در بین مناطق محروم اقدامات مختلفی در بخش های متفاوت انجام داده که تحقق شعار سال در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی، توانمند سازی مردم، اجرای پروژه های مربوط به آب و کشاورزی، مبارزه با بیماری کرونا و نهضت کمک مومنانه از جمله اقدامات مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: در بخش صنعت و در راستای رفع موانع تولید بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی پالایش  شد و با مشارکت اساتید دانشگاه و فعالین بخش های مختلف صنعت در این راستا کلینیک تخصصی صنعت راه اندازی شد که دستاورد آن جلوگیری از تعطیلی ۱۱۰ کارخانه بود.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: راه اندازی ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردم یکی از اقدامات سپاه در راستای اشتغال زایی است که بیش از ۲۱۰۰ فرصت شغلی از این طریق ایجاد شد.
,
 
,
وی بیان کرد: ۲۴ هزار نیروی جهادگر بسیجی در قالب ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی تخصص محور برای ارائه خدمات مختلف از جمله اقدامات برای خدمت به مردم در سطح استان است که دستاورد این اقدام اجرای بیش از ۱۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در پنج سال گذشته است.
,
 
,
کریمی ادامه داد: حمایت از واحدهای کوچک و متوسط زود بازده در صنایع تبدیلی با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات مهم است که دستاورد این اقدام در قالب قرارگاه تخصصی اشتغال ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی است.
,
 
,
وی اضافه کرد: توانمند سازی اقشار مردم با رویکرد آموزش و ارائه تسهیلات از دیگر اقدامات مهم است که بیش از ۳۰ هزار نفر آموزش ها و دوره های تخصصی را طی کرده اند و ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال هدف گذاری شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه تخصصی حراست و صیانت از منابع آبی از دیگر اقدامات مهم است،گفت:مهمترین دستاورد این قرارگاه اجرای بیش از یکصد کیلومتر کانال انتقال آب، ساخت ده ها متر مکعب استخر ذخیره آب و لایه روبی ده ها هزار کیلومتر از قنوات است.
,
 
,
وی افزود: بیش از ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در طی ۲ سال گذشته تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی در استان مرکزی شده و بیش از ۸.۵ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان مرکزی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان انجام شده و گروه های جهادی استان مرکزی در طول یک سال و نیم گذشته در آنجا فعالیت دارند و کمک ها به شکل مقطعی نیز ارسال می شود.
,
 
,
کریمی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم ساخت مسکن پرسنل سپاه استان مرکزی در قالب شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی است و مجموعا ۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی که در مرحله اول آن ۷۰۰ واحد و مرحله دوم نیز باقی آن ساخته می شود که هر آپارتمان ۸ طبقه که ۶ طبقه آن مسکونی خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به ایتکه پیشرفت مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی امروز بعد از گذشت یک سال و نیم از شروع آن ۴۷ درصد است،گفت: این نشان از کار جهادی شرکت جهادخانه سازی استان مرکزی است و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های درونی نیز از دیگر شاخصه های موفق در اجرای این پروژه است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: استان مرکزی یکی از استان های برتر در ساخت پروژه مسکن برای پرسنل است و به فضل الهی این اقدام را تا رفع مشکلات مسکن کارکنان با قوت ادامه خواهیم داد و قطعا شهرک شهید سلیمانی که کلیه استانداردهای لازم در آن در نظرگرفته شده به عنوان یک الگو در ساخت شهرک سازی ماندگار خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه