اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهدا درس آموز کلاس وفای حضرت عباس(ع) بودند/ برای هر جایگاه مسئولیتی در کشور یک کربلا خون ریخته شده

شهدا درس آموز کلاس وفای حضرت عباس(ع) بودند/ برای هر جایگاه مسئولیتی در کشور یک کربلا خون ریخته شده
سردار حسین معروفی گفت:هرکس که بخواهد در مکتب عاشورا قرار بگیرد باید در کلاس درس عباس(ع) بنشیند و معرفت و ادب و وفا را یاد بگیرد و سپس حسینی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ششمین یادواره شهدا بلوار قدس و شهرک شهید قندی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم شهر کرمان گفت: مجلس شهیدان مجلس ختم نیست؛ مجلس فتوحات نظام اسلامی است.

وی افزود: شهیدان ما متعلق به یک خانواده و شهر نیستند بلکه متعلق به همه مسلمین و آزادیخواهان جهان هستند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه شهیدان به هیچکس بدهکار نیستند ما بدهکاریم که از قافله جا ماندیم تصریح کرد: شهیدان محور حقیقی وحدت جامعه ما هستند؛ شهید کهنه نمی شود و شهادت کهنه نخواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هرکس که بخواهد در مکتب عاشورا قرار بگیرد باید در کلاس درس عباس(ع) بنشیند و معرفت و ادب و وفا را یاد بگیرد و سپس حسینی شود.

وی با بیان اینکه در حماسه عاشورا هم خیمه گاه طوری بوده که هر کس میخواست به امام حسین(ع) برسد باید از خیمگاه حضرت عباس(ع) رد می شد تشریح کرد: امروز هم در حماسه بزرگ اربعین که بستر ظهور امام زمان(عج) است همه عاشقان که برای زیارت حضرت علی(ع) و فرزندانش می روند اول به محضر امام علی(ع) شرف یاب می شوند و بعد به کربلا که رسیدند ابتدا گلدسته های حرم حضرت عباس(ع) را می بینند و بعد به امام حسین(ع) می رسند این یک سر است که شهیدان ما در وجودشان عملیاتی کردند.

حسین معروفی عنوان کرد: در دفاع مقدس امتحان، امتحان توده های مردم بود که سربلند و روسفید شدند و کارنامه درخشانی داشتند؛ ملت انقلابی ما در این سالهای بعد از انقلاب کاری انجام دادند که در زمان امام معصوم انجام نشد.

وی افزود: در ۸ ساله پر افتخار این مردم جلوتر از هرکسی به ندای امام خویش لبیک گفتند و در برابر دشمن صف آرایی کردند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به شرایط امروز جامعه اسلامی توضیح داد: امروز امتحان، امتحان نخبگان است در این جنگ نابرابر نرم و عملیات روانی مسئولیت نخبه ها در صحنه رویارویی با دشمن حیاتی است.

معروفی ادامه داد: در ۸ ماهه یک فتنه نابرابر در سال 88 باز هم توده های مردم ایران ۹ دی را خلق کردند آنجا هم توده ها از نخبگان جلو زدند.

وی بیان کرد: دشمنان ما امروز با عملیات روانی در مقابل انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی و انسانی ما ایستادند؛ دشمن به دنبال تغییر اصل نظام و محتوای نظام اسلامی است تا جامعه در مقابل منش و روش امام بایستد؛ این دشمن قابل اعتماد و پیش بینی نیست اینجا نخبگان باید هوشیار باشند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: دشمن مثلث مقاومت و جهاد و شهادت ملت را مورد هجمه قرار داده است؛ ملتی که مقاومت و جهاد و شهادتش را بگیرند این ملت خودبه خود تسخیر است و نیاز به تصرف زمین ندارد بنابراین دشمن به دنبال تصرف اراده و قلب ملت ایران است.

معروفی با بیان برخی از ویژگی های شاخص شهدا گفت: ایمان عملی به ذات اقدس الهی، توکل و توسل دوری از گناه باعث شد خروجی جبهه معراجی باشد واین هنر دین و امام و انقلاب بود؛ یعنی رزمندگان خداترس بودند که دشمن ترس نشدند.

وی با اشاره به دیگر خصیصه شهدا اظهار کرد: ویژگی دیگر بصیرت بود یعنی امام شناسی و دشمن شناسی هرکس این ویژگی ها را داشته باشد در زمین دشمن قرار نمی گیرد و در فتنه نمی ماند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز کرد: صبر، ولایت باوری، و اخلاص در عمل از ویژگی های بارز شهدا بود؛ در لشکر ثارالله سر جان دادن برای خدا دعوا بود بعد از تاریخ عاشورا این موضوع فقط در دفاع مقدس ما تکرار شد.

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: هر مسئولی در هر جایگاهی باید بداند برای هر جایگاهی یک کربلا خون ریخته شده پس باید نوکری مردم را بکند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه