اخبار داغ

بازدید سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای از اردوی تیم ملی

باران چشمه: روح معنوی و تقویت ابعاد انسانی ورزش زورخانه‌ای را کامل کرده است

باران چشمه: روح معنوی و تقویت ابعاد انسانی ورزش زورخانه‌ای را کامل کرده است
مرحله‌ جدید اردوی آمادگی تیم ملی ورزشهای زورخانه ای کشورمان برای حضور در رویدادهای بین المللی این رشته ورزشی در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، علیزاده مدیر تیم های ملی، گلستانی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، حمیدیاری، رییس هیئت کشتی البرز، خسروزاده، رییس هیئت زورخانه ای استان البرز، امروز چهارشنبه از اردوی تیم ملی زورخانه‌ای بازدید به عمل آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

باران چشمه در این دیدار حمایت های مسئولان ورزشی و فرهنگی کشور در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه ای را ستود و از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسوولین ورزشی این استان در جهت برگزاری مطلوب این اردو تقدیر کرد.

,

 

,

ایشان در ادامه به اعضای تیم ملی زورخانه ای گفت: شما در رشته‌ای فعالیت دارید که از تمام فاکتورهای آمادگی جسمانی مانند قدرت، سرعت، چابکی، انعطاف پذیری و استقامت را داراست.

,

 

,

سرپرست فدراسیون خاطر نشان کرد: جدای حرکات و فنون غنی و زیبای ورزشی، از همه مهمتر آن روح معنوی و تقویت ابعاد انسانی با یاد خدا و اهل بیت پیامبر اسلام (ع) است که این ورزش را کامل کرده و شما از آن بهره های بسیار برده اید.

,

 

,

باران چشمه در پایان گفت: امیدوارم روزی فرا رسد که تلاش های همه دلسوزان این رشته نتیجه دهد و سوای اینکه این ورزش در ایران توسعه همگانی داشته باشد، فرهنگ و آیین غنی و پرمحتوایش در کشورهای دنیا توسعه یابد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه