اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه:

جبهه انقلاب نباید در جنگ نرم دشمن ضعیف باشد/ گروسی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد

جبهه انقلاب نباید در جنگ نرم دشمن ضعیف باشد/ گروسی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد
آیت الله حسینی همدانی گفت: در مذاکرات پیش رو موضع ایران خوب است و تحرکات رسانه ای دشمن فعال خواهد بود اما متاسفانه گروسی مدیر آژانس بین المللی اتمی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: اهل تقوا از کسی و چیزی غیر از خدا ترس نداشته و با در نظر گرفتن رضایت خداوند وارد امور می شوند به گونه ای که امام (ع) فرمود: اگر از انجام کاری خوف داشتید خودتان را به یکباره وارد آن کار کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسینی همدانی با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان، افزود: با توجه به اینکه موانع فرهنگی را مهم ترین مانع تولید ملی دانستند لازم است مردم، مسئولین و نهادهای متولی با برنامه ریزی دقیق وارد عرصه شوند تا با گفتمان سازی بخشی از این دغدغه را مرتفع کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: تولیدکنندگان باید اهمیت و ضرورت تولید ملی را بر اساس ظرفیت های ملی و توان داخلی درک کنند و بپدیرند، روحیه تقلید را کنار گذاشته و با خلاقیت بازار داخل و خارج را با تولیدات بدیع خود به دست بگیرند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان نباید به واسطه سود بیشتر تولیداتی خارج از چارچوب ارزش ها داشته باشند، تصریح کرد: بعضا به واسطه پوشاک هایی که پر فروش است عده ای جامعه را با خاک یکسان می کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: مسئولین ناظر بر تولید باید کسانی باشند که به تولید ملی و استقلال اقتصادی به عنوان یکی از محورهای مبارزه با دشمن اعتقاد جدی داشته باشند، البته مصرف کننده ها هم باید از روی باور به ضرورت خرید کالای داخلی اقدام به تهیه کالاهای مورد نیاز خود کنند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه نباید ناعادلانه تمام کالاهای داخلی را بی کیفیت کرد، افزود: باید دست دلالان قطع شود و تمام ملزومات ادارات در کشور ایرانی باشد، البته دولت می تواند خرید چای خارجی را هم در سراسر کشور ممنوع اعلام کند.
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: چراغ برخی ادارات و دستگاه های استان البرز حتی آخر شب روشن است، با این اوصاف احتمالا شوفاژها هم روشن می ماند، در طول روز هم پرده ها را انداخته و چراغ روشن می کنند، اقتصادمقاومتی را باید رونق داد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه خریداران کالای داخلی باید تشویق شوند، تصریح کرد: باید شرکت های تولیدکننده انتقاد مشتریان را نسبت به کیفیت کالا بپذیرند و تلاش کنند ارتباط محکمی بین صنعت و شرکت های دانش بنیان ایجاد شود.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: یکی از مهم ترین اهداف دشمن غافل سازی از اقتدار ملی است که با جنگ نرم به دنبال آن خواهد بود، در جنگ نرم مهندسی آرام افکار عمومی برای هماهنگ سازی جامعه و امیال مردم با دشمن مد نظر خواهد بود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رکن اصلی جنگ نرم تبلیغات با ابزار رسانه است، افزود: جبهه انقلاب نباید ضعیف و نظاره گر باشد، دشمن در این جنگ درصدد است ماهیت و ساحتار سیاسی جامعه را تغییر دهد در نتیجه با تبلیغات رسانه ای هدفمند پایگاه های مورد اعتماد مردم را بی اعتبار می کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج خانواده و جوانان را هدف اصلی جنگ نرم دشمن دانست و اظهار داشت: به زودی جامعه ما پیر خواهد شد، باید کاری کرد، خانواده هایی که با سنگ اندازی و خواسته های نابجا ازدواج جوانان را به تاخیر می اندازند باید پاسخگو باشند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسئولین هم باید در برابر عدم تامین خواسته های جوانان اعم از مسکن و اشتغال پاسخگو باشند، تصریح کرد: اگر ایران را دوست دارید به فکر تکثیر نسل باشید چرا که دشمن با ترفندهای مختلف تبلیغ می کند که افراد بچه دار نشوند.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: در این مقطع زمانی که هر ۳ قوه انقلابی هستند و انسجامی برای از بین بردن مشکلات مردم ایجاد شده، دشمن به شدت نگران است و تلاش می کند مسئولین به امور غیر ضروری مشغول شوند تا مردم امید خود را از دست بدهند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب تغییراتی در سطوح مدیریتی کشور مطالبه شده که مورد مذکور یکی از همین مطالبات خواهد بود. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه عده ای کاسبان فرهنگی بوده و بیشترین آسیب را به کشور وارد کرده اند در نتیجه روحیه جهادی باید وارد عرصه شود، در بخش دیگری اظهار داشت: تنفس مصنوعی آمریکا به عربستان در حال احتضار فایده ندارد، ماجرای یمن نه تنها وجهه سعودی ها بلکه سگ های پادوی آنها را هم از بین برده است.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: آمریکا مشغول تحریم کردن ما است، در مذاکرات پیش رو موضع ایران خوب است و تحرکات رسانه ای دشمن فعال خواهد بود اما متاسفانه گروسی رئیس آژانس بین المللی اتمی وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی نشان داده است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: در خیابان ها و چهار راه ها کودکان کار زیاد شده اند که ریشه فراوانی دارد، متاسفانه دستگاه ها نسبت به این موضوع هم افزایی لازم را ندارند، به نظر می رسد دستگاه های متولی باید قرارگاهی تشکیل داده و چهره شهر را حفظ کنند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه