اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

بسیج؛ مکتبی‌ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است/ حضور همیشگی این نهاد در بزنگاه های سخت کشور

بسیج؛ مکتبی‌ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است/ حضور همیشگی این نهاد در بزنگاه های سخت کشور
ائمه جمعه اهل سنت کرمان با تأکید بر اینکه بسیج را می توان به حق مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان نامید، گفتند: بسیج همواره در بزنگاه‌های سخت همچون سیل، زلزله و .... بدون منت به مردم خدمت رسانی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در آستانه پنجم آذر ماه سالروز تأسیس سازمان بسیج مستعفین به فرمان امام خمینی(ره) قرار داریم. هفته بسیج نیز امسال از 29 آبان ماه لغایت 5 آذر ماه نامگذاری شده است و هدف از بزرگداشت این هفته تاکید بر تبیین ظرفیت ها و دستاوردها  ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص هفته بسیج گفت: معظم له فرموده است" هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت ها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد. امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگوگیری از بسیج است".

امام جمعه اهل بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه بسیج را می توان به حق مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان نامید، عنوان کرد: بسیج عبارتند از مجموعه ای که در آن پاک ترین، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور است که در رأس آن شهید سلیمانی و بسیاری از عزیزان بوده اند که برای این ملت و به منظور پیشرفت این کشور جمع شده اند.

بسیج؛ مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است

وی بیان کرد: بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام، قرآن و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است و بنابراین پیوندی که میان بسیجیان و امام وجود داشته، یک پیوند ناگسستنی است و همه باید بدانند در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه های جنگ اتفاق افتاده است و این را همه باید بدانند و اگر حضور بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.

مولوی شهیکی با اشاره به اینکه تا بسیج است نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اساسی است، ابراز کرد: عرصه بسیج یک عرصه عمومی است و مختص به یک قشر و بخش نیست.

امام جمعه اهل بخش نگین کویر فهرج اظهار کرد: از جمله اساسی ترین کارهایی که بر عهده بسیج است و در بافت و هویت درونی بسیج دخالت دارد، حمایت و دفاع از اصول مسلم اسلامی است.

وی ضمن اشاره به اینکه اخلاق و معنویت بسیجی و ارتباط با خدا در بسیجی یک خصوصیت عمده است، گفت: بسیجی نگاه می کند که حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیر درست منحرف نشود و مراقب است که انحراف به وجود نیاید و هر جا انحرافی مشاهده شود بسیج در مقابل با آن می ایستد و این مسئله از جمله خصوصیات بسیج است.

خدمات بسیج در ایام کرونا انکار ناپذیر است

مولوی شهیکی ادامه داد: بسیج تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی قرآن و در دست دیگرش سلاح است و راز پیروزی مسلمین وحشت و هراس دشمنان و معاندین، برافراشتن پرجم قرآن است و بسیج باید مطیع و حامی مسجد و عامل و حافظ قرآن باشد.

امام جمعه اهل بخش نگین کویر فهرج تأکید کرد: خدمات بزرگی که سپاه، بسیج و نیروهای مسلح در ایام کرونا انجام داده است بر کسی پوشیده نیست و اظهر من الشمس است؛ انجام طرح شهید سلیمانی که در استان کرمان با محوریت سردار معروفی در مناطق محروم انجام می شود، کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: آبرسانی به مناطق مختلف محروم که از نعمت آب محروم بوده اند، توزیع بسته های کمک معیشتی و دیگر اقدامات توسط بسیجیان فعال انجام شده است و زبان من قاصر از تعریف خدمات سپاه و بسیج است و البته این مسئله غلو، افراط و تفریط نیست.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه بسیج نهادی مقدس و مردمی است که همواره در خدمت مردم بوده است، گفت: این نهاد همواره بدون منت در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آنها تلاش کرده است.

حضور همیشگی بسیج در بزنگاه های سخت کشور

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با اشاره به اینکه بسیج نهادی است که همواره خاستگاه مردم بوده است، اظهار کرد: امام راحل زمانی در ابتدای انقلاب که تهاجمات فرهنگی غرب را دیدند برای مقابله با تهاجمات دشمنان و به بلوغ رسانیدن ملت ایران، نهاد بسیج را تأسیس کردند.

وی با تأکید بر اینکه هر ایرانی که به نظام و انقلاب میهن اسلامی وفادار است و به رهبر معظم انقلاب محبت دارد، باید نهاد مقدس بسیج را قدر بداند، بیان کرد: در هر روستا و منطقه ای که برادران بسیجی حضور دارند، ما نیز با انها همکاری می کنیم.

مولوی چاهانی تصریح کرد: بسیج همواره در بزنگاه های سخت همچون سیل، زلزله و ....بدون منت به مردم خدمت رسانی کرده اند و در شرایط شیوع بیماری کرونا که ضربات سختی به کشور وارد شد نیز شاهد حضور نیروهای بسیجی بوده ایم که آنها با جرأت و شجاعت تمام به مقابله با این بیماری پرداختند و در راستای نظافت عمومی مردم را همراهی و راهنمایی کردند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج در پایان خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حماسه آفرینی بسیجیان بودیم و در صحنه های دیگر نیز حضور پر شور بسیجیان را شاهد هستیم و از خداوند می خواهیم که بر توفیقات آنان بیافزاید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
, بسیج؛ مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است, بسیج؛ مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خدمات بسیج در ایام کرونا انکار ناپذیر است, خدمات بسیج در ایام کرونا انکار ناپذیر است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور همیشگی بسیج در بزنگاه های سخت کشور, حضور همیشگی بسیج در بزنگاه های سخت کشور,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه