اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن کشور وارد سی‌سخت شد/ نیکزاد: تا ساخت آخرین منزل در کنار مردم هستم

رئیس بنیاد مسکن کشور وارد سی‌سخت شد/ نیکزاد: تا ساخت آخرین منزل در کنار مردم هستم
اکبر نیکزاد وارد شهر زلزله زده سی سخت شد تا در جریان آخرین وضعیت بازسازی منازل مسکونی این شهر قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کشور در ادامه وعده هایش بازهم به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و با همراهی برخی از مسئولان به شهر زلزله زده "سی‌سخت رفت" و در جریان آخرین وضعیت بازسازی منازل مسکونی این شهر نیز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

این در حالی است که رئیس بنیاد مسکن کشور در شهریورماه ۱۴۰۰ در سفرش به شهرستان دنا گفته بود که مردم سرمایه‌های ما هستند، تیم قوی سازه و معماری برای پروژه های مهم بنیاد مسکن کشور در تهران مستقر است که چند نفر از اساتید دانشگاه یاسوج در آن حضور دارد و باید از این ظرفیت برای ساخت شهر سی سخت استفاده کرد.

,

, ,

وی نیز در این سفر بیان کرده بود که واحد هایی که اینجا ساخته می شود باید آمار دقیق باشد و حتی اگه لازم باشد من هفته ها اینجا می مانم (سی سخت) اما آمار دقیق می خواهم  و تمیزی کار را پیگیری می کنم.

,

نیکزاد بازهم گفته بود که شهر سی سخت می تواند پایلوت گردشگری باشد و باید تدابیر لازم در این جهت صورت گیرد و این سفر آخر من نیست و دوباره هم به سی سخت خواهم آمد و پیگیر مشکلات مردم خواهم بود.

,

, ,

, ,

هرچند رئیس بنیاد مسکن کشور نیز مجددا طبق قولش در اواخر مهرماه نیز وارد شهر سی سخت شد و گفته بود که بر اساس قول و قراری که با مردم شهر سی‌سخت گذاشتیم، قرار بر این شد تا اتمام کار بازسازی بتوانیم هر دو هفته یکبار برای رسیدگی به روند بازسازی بازدید داشته باشیم، هرچند روند اجرایی در سی‌سخت قابل رضایت است و تلاش می کنیم تا قبل از شروع فصل سرما بازسازی منازل در شهرستان دنا به سرانجام برسد.

,

بنابراین امروز هم "اکبر نیکزاد" به قولش عمل کرد و بازهم مهمان مردمان زلزله زده سی سخت شد و در جریان آخرین وضعیت بازسازی منازل مسکونی این شهر قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه