اخبار داغ

جانشین مرزبانی استان خبر داد؛

جلوگیری از قاچاق سوخت در آب‌های غرب استان هرمزگان

جلوگیری از قاچاق سوخت در آب‌های غرب استان هرمزگان
سرهنگ لشکری از شناسایی و توقیف ۶ لنج و کشف ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر چارک خبر داد و گفت: در بازرسی دقیق از شناورهای توقیفی ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبداله لشکری، جانشین مرزبانی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان استان در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت، با انجام اقدامات اطلاعاتی، از انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت در سواحل بندر چارک مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مرزبانان حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به تعدادی  لنج حامل سوخت که در حرکت بودند، مشکوک شدند.

,

لشکری با اشاره به توقیف ۶ لنج در این عملیات تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناورهای توقیفی ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۶۸ میلیون ریال کشف شد.

,

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان هرمزگان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی آبی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه