اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در سمنان:

گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند/ درخواست تسریع در تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی

گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند/ درخواست تسریع در تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی
محمد زهرایی با درخواست از مجلس درخصوص تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی، گفت: با تصویب این قانون فضای مقدس گروههای جهادی و محرومیت زادی بیش از پیش مملو از جوانان و تحقق مطالبه رهبری در ۱۰۰ برابر کردن تشکل جهادی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در جمع جهادگران بسیجی استان سمنان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در محرومیت زدایی، خدمات مومنانه و امورات حل مسئله در حواشی روستاها جانانه پای این انقلاب ایستادند، گفت: جهادگران با دستان پرتوان خود گره از مشکلات مستضعفین و محرومین باز کردند.

وی در ادامه افزود: گروههای جهادی مصداق بارز آیه های قرآن و سفیران کار و تلاش در بین مردم و مستضعفین هستند.

زهرایی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، بسیج گام دوم و بسیج پاره تن دوم را می سرایند، اظهار کرد: این سیره ما می توانیم و بسیج کنندگی مردم و در کنار هم و مشابه جهاد حرکت گونه حرکت اول انقلاب تا تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی توسط گروههای جهادی به عنوان مولفه های قوی شدن ایران اسلامی استمرار خواهند داشت

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه  ۴۲ گروه جهادی در سطوح مختلف ویژه و فعال و تازه تاسیس داریم، بیان کرد: گروههای جهادی تخصصی در اقشار ۲۲  گانه نیز مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: این گروه‌های جهادی مرهون تدبیر حکیمانه عظمای ولایت در ۱۷اردیبهشت ۷۹ هستیم آنجایی که علم و پرچم جریان جهادی کشور از جهادسازندگی به نام مقدس بسیج و بسیج سازندگی توسط رهبری سپرده شد.

به گفته این مسئول؛ جوانان ثابت کردند که بر اساس پیام ۹ بندی رهبر انقلاب هم در بعد کمی و هم کیفی و هم در گفتمان سازی عمومی جهادی و هم در تکثیر بلاد اسلامی موفق عمل کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۵ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی  در طول هفته بسیج گفت: بیش از ۵۷ هزار جهادگر بسیجی به مناطق محروم در طول ۸ روز عزیمت می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با درخواست از مجلس شورای اسلامی درخصوص تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه جانبه از گروه های جهادی، افزود: با تصویب این قانون فضای مقدس گروههای جهادی و محرومیت زادی بیش از پیش مملو از جوانان و تحقق مطالبه رهبری در ۱۰۰ برابر کردن تشکل جهادی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه