اخبار داغ

دفع حمله داعش به جنوب سامراء از سوی حشد شعبی

دفع حمله داعش به جنوب سامراء از سوی حشد شعبی
منابع امنیتی عراقی از دفع حمله داعش به منطقه‌ای در جنوب سامراء از سوی نیروهای حشد شعبی خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اداره اطلاع رسانی حشد شعبی عراق از دفع حمله تکفیری‌ها به جنوب شهر سامراء خبر داد و بیان کرد: گروهی از عناصر بازمانده داعش قصد حمله به ناحیه «یثرب» در جنوب سامراء را داشتند که نیروهای حشد شعبی به مقابله با آنها برخاستند و در جریان درگیری با آنها، این تروریست‌ها را مجبور به فرار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این بیانیه آمده است: این عملیات تلفاتی در میان نیروهای حشد شعبی به دنبال نداشت.
,
 
,
همچنین اداره اطلاع رسانی حشد شعبی عراق در بیانیه دیگری از دفع حمله داعش به شرق صلاح الدین خبر داد و گفت: نیروهای تیپ 88 حشد شعبی حمله داعش به جنوب شرق صلاح الدین را دفع کردند.
,
 
,
در این بیانیه آمده است: نیروهای گردان دوم تیپ 88 حشد شعبی، حمله داعش به ناحیه «الضلوعیه» را دفع کردند. این حمله از سوی تک تیراندازان داعشی انجام شده بود که نیروهای حشد شعبی موفق به درهم شکستن این حمله شدند.
,
 
,
همچنین نیروهای حشد شعبی عراق از دستگیری دو عنصر داعشی در کرکوک خبر دادند و اعلام کردند که دستگیری این دو داعشی با همکاری نیروهای امنیتی در استان کرکوک رخ داده است.
,
 
,
یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات استان الانبار از کشف مخفیگاه داعشی حامل مقادیری سلاح  در جریان عملیات در غرب الرمادی مرکز استان الانبار خبر داد.
,
 
,
این منبع اعلام کرد که در جریان عملیات مذکور مقادیری بمب، مواد منفجره و سلاح گوناگون کشف شد که از سوی یگان خنثی کننده مواد منفجره خنثی شد بدون اینکه تلفات و خساراتی به بار آورد.
,
 
,
همچنین نیروهای عراقی دو مخفیگاه داعشی را در مناطق صحرایی الانبار منهدم کردند.
,
 
,
تکفیری‌ها از این دو مخفیگاه برای پنهان شدن و انبار کردن موادغذایی برای عناصر خود بهره می‌بردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه