اخبار داغ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا :

«جوانان بسیجی» پیش‌بران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه آبادانی هستند

«جوانان بسیجی» پیش‌بران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه آبادانی هستند
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: «جوانان بسیجی» پیش‌بران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه آبادانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: «بسیج شجره طیبه و از الطاف خفیه الهی و لشکر مخلص خداست که پهنای آن به گستردگی تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نهاد مقدس بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی (دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش ها، مقابله با معاندان و فتنه گران، در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و همچنین بیماری منحوس کرونا) همیشه در صحنه حاضر بوده و به عنوان بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور تلاش بی وقفه و اثرگذاری داشته است. 
,
 
,
این نهاد مقدس هم اکنون به عنوان یک الگوی موفق در سایر بلاد اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و به همین خاطر مورد غضب و عناد و هجمه مستکبران عالم قرار می گیرد.
,
 
,
تفکر و مدیریت بسیجی حلقه گمشده امروز در بخشهای مختلف است. تفکر و مدیریتی که هرجا وارد شده راه را برای حل مشکلات گشوده و افتخار و اقتدار آفریده است. 
,
 
,
اکنون این الگوی نجات بخش فراروی همگان قرار دارد.
,
 
,
امروز جوانان بسیجی به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب امروز هم در عرصه سازندگی و آبادانی و هم جهاد تبیینی، نهایت تلاش خود را نموده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام خواهند گذاشت.
,
 
,
سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان سلحشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تاسی از فرهنگ و تفکر بسیجی و با تربیت پلیس مکتبی در تراز نظام و انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش ها و حفظ دستاوردهای نظام و آرمان های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده تا این انقلاب و میراث شهدا توسط سکاندار جانباز و بسیجی فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله اعظم برسد. انشاالله».
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه