اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

طرح «نذر خون» در لرستان آغاز شد

طرح «نذر خون» در لرستان آغاز شد
سرهنگ ملک آراء گفت: طرح "نذر خون" در لرستان به مناسبت هفته بسیج آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آراء در گفت‌و‌گو با سفیرافلاک، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، طرح سراسری نذر خون از امروز آغاز شده که بسیجیان برای یاری رساندن به بیماران نیازمند خون، اهدای خون نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان این که بسیج در همه عرصه ها خدمت رسانی کرده است، افزود: بسیجیان نه تنها در عرصه های عمرانی، فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی و سایر عرصه ها حضور موفقی داشته اند بلکه در عرصه سلامت و کمک به بیماران نیز به خوبی نقش خود را ایفا نموده اند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۰ نفر از بسیجیان برای اهدای خون و کمک به بیماران اقدام کرده اند و از امروز نیز در پویش جدیدی، بسیجیان با مراجعه به پایگاه های انتقال خون در این کار خداپسندانه مشارکت می کنند.

,

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان، بیان کرد: از امروز اعزام گروه های جهادی طرح شهید رهنمون به مناطق محروم و حاشیه شهر آغاز شده که طی این هفته ۱۵ تیم پزشکی و درمانی به این مناطق اعزام می شوند.

,

ملک آراء بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸۷ تیم جهادی برای ارائه خدکات درمانی و پزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه