اخبار داغ

به بهانه هفته بسیج؛

تربیت نیروهای انقلابی مهمترین ماموریت بسیج در پساکرونا/ بسیج؛ گره‌گشای مشکلات کشور

تربیت نیروهای انقلابی مهمترین ماموریت بسیج در پساکرونا/ بسیج؛ گره‌گشای مشکلات کشور
فرمانده سپاه نینوا گلستان معتقد است که ماموریت‌های بسیج با شیوع کرونا متوقف نشده و در پسا کرونا در مسیر اعتلای بسیج به سند راهبردی ۱۰ ساله اهتمام بیشتری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ هر بسیجی یک ارتش در برابر دشمنان انقلاب اسلامی به شمار می رود و از این رو بسیاری از دشمنان تفکر ناب بسیج را بر نمی تابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

کمتر کسی تصور می کرد که فرمان تاریخی امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین چنین پیامد بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته باشد و امروز بسیج به عنوان بزرگترین جبهه مردمی انقلاب اسلامی به عنوان بازوان اصلی راهبرد انقلاب یاد شود.

,

هفته بسیج بهانه ای برای حفظ روحیه بسیج و زنده نگاه داشتن ارزش های بسیج در سطح جامعه است و در طول این هفته بسیجیان با برنامه های مختلف رزمایش بزرگ برای اینکه نشان دهند بسیج پاره تن مردم است به نمایش می گذارند.

,

بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد جامعه است تا لوکوموتیو انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های خود متوقف نشود و بسیچیان این مسئله را هم در هشت سال دفاع مقدس و هم در بحران های مختلف مثل سیل و کرونا نشان دادند.

,

گرچه کرونا باعث شد که تمرکز بسیجیان به موضوع مهار کرونا و حفظ سلامت مردم برود اما بنا به گفته سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان کرونا باعث نشده که ماموریت های بسیج ابتر شود.

,

راهبردهای بسیج در کرونا متوقف نشد

, راهبردهای بسیج در کرونا متوقف نشد,

ملک شاهکوهی در این زمینه می گوید: در هیچ شرایطی ماموریت و اقداماتی که بسیج داشته متوقف نشده است و راهبرد بسیج هیچ تغییری نکرده و تنها شیوه های ما برای رسیدن به هدف عوض شده است.

,

وی افزود: با توجه به اپیدمی کرونا از طریق فضای مجازی برنامه های خود مثل حلقه های صالحین را برگزار کردیم و پس از فروکش کردن کرونا برنامه های حضوری در دستور کار قرار گرفته است.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: بیشترین ماموریت ما در اعتلای بسیج که در پساکرونا به آن تاکید داریم سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج و بحث تربیتی است و انشاالله بین هشت تا ۱۰ میلیون انسان مومن و جوان و انقلابی پا در رکاب برای تمدن نوین اسلامی  آماده شوند.

,

ملک شاهکوهی به تشکیل بسیج مستضعفین نیز اشاره کرد و افزود: روز ۵ آذر دو مناسبت مهم در آن قرار دارد یکی سالروز قیام مردم گرگان که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و مردم این خطه است و مسئله دیگر فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین بود.

,

وی افزود: در زمان پیروزی انقلاب  و چه بعد از آن و جنگ های داخلی ۵۸ و ۵۹ ملت بسیجی ایران ایفاء نقش کردند و در جنگ تحمیلی بسیج در صحنه کارزار توانست کارنامه درخشان از خود به جای بگذارد.

,

بسیج رمزگشای همه مشکلات کشور است

, بسیج رمزگشای همه مشکلات کشور است,

حجت الاسلام عین الله شهابی، امام جمعه آزادشهر گفت: همدلی مسؤلین باعث رشد و شکوفایی بیشتر جامعه می شود و باید مشکلات جامعه با همفکری برطرف شود.

,

شهابی یادآور شد:  بسیج یعنی لشگر همیشه حاضر بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی به شمار می رود و لشگر مخلص خدا قدرت الهی است.

,

وی افزود: در کشور بسیج یعنی انسجام و همدلی وحدت و همدلی رمز گشای همه مشکلات کشور به شمار می رود و برکات همبستگی با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

,

این مقام مسئول متذکر شد:  وحدت برکت است و تفرقه فقر و فلاکت این روزها نیاز کشور به وحدت از همه چیز بالاتر است و همدلی مسؤلین باعث رشد و شکوفایی شهر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه