اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان عنوان کرد؛

خدمت خالصانه بسیجیان از تأمین جهیزیه تا همت در کاهش کرونا

خدمت خالصانه بسیجیان از تأمین جهیزیه تا همت در کاهش کرونا
علی سلطانی گفت: بسیار خانواده هایی بودند که در تامین جهیزیه دچار مشکل شده و مشکلات اقتصادی اجازه تامین آن را به زوج‌های جوان نمی داد لذا توسط بسیج حل شد، بسیج تنها مجری این امر بود که کمک خیرین را ساماندهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" صبح امروز همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین، زنگ بسیج در دبیرستان پسرانه شاهد کرمان با حضور بسیجیان دانش آموز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان و جمعی از مدعوین نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در مراسم نواختن زنگ بسیج  ضمن تبریک این هفته گفت:  هفته بسیج ۱۴۰۰با این شعار شروع شده است ؛بسیج پاره تن مردم، از مردم، برای مردم و با مردم است.

بسیج پاره تن مردم، از مردم، برای مردم و با مردم

,
,
, بسیج پاره تن مردم، از مردم، برای مردم و با مردم, بسیج پاره تن مردم، از مردم، برای مردم و با مردم,

وی افزود: امسال هفته بسیج را در حالی سپری می کنیم که در شرایط کرونا طی 2 سال شاید کمرنگ و برخی مواقع اصلا این جشن برگزار نشد اما امسال هم پر رنگ تر است و شعار مردمی دارد که احساس در آن نهفته شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: بسیج شاکله اش مردمی است و اولین بسیجی پیامبرخاتم بود که در مدینه اولین پایگاه مقاومت مردمی را شکل داد و حضرت علی را فرمانده این پایگاه قرار داد که این امام همام تمام وجودش را وقف این اسلام کرد و بهترین بسیجی که سید الشهداست را تقدیم این راه کرد.

سلطانی ادامه داد: بعد از پایه گذاری بسیج توسط پیامبر خاتم، انقلاب اسلامی توسط بنیان گذار انقلاب و تلاش نیروهای مردمی شکل گرفت و بعد حضرت امام رحمه الله  یک یادگاری مهم را برایمان بر جای گذاشت لذا با این ذکر که بسیج لشکر مخلص خداست در آغاز جنگ تحمیلی، برای مردم و امنیت مردم شکل گرفت زیرا امام دفاع مقدس را می دید لذا ۸ سال را دفاع توسط مردم برای مردم در دل بسیج  رقم خورد .

36 هزار شهید دانش آموز برای انقلاب جان فشانی کردند

,
,
,
,
,
,
, 36 هزار شهید دانش آموز برای انقلاب جان فشانی کردند, 36 هزار شهید دانش آموز برای انقلاب جان فشانی کردند,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول تاکید کرد: 36 هزار شهید دانش آموز داریم که برگرفته از منش بسیج بودند آن زمان امام دیدند  که چه دندان هایی تیز شد تا مارا نابود کنند و هم امام خامنه ایی نیز در تداوم فعلی که امام انجام دادند سند اعتلای تحول بسیج را تدوین کردند.

وی افزود: در حال حاضر مردم هم اثرات بسیج را می بینند هم در زمان جمگ تحمیلی و چه بعد از آن در جنگ اقتصادی کنونی که باید در کنار همه ادارات، ارگان ها و نیروهای مسلح بسیج باشد زیرا  بسیج پرونده درخشانی در عرصه محرومیت زدایی داشته است و اکنون در ساخت و ساز خانه های محرومین امار بسیار بالای مشارکت و خدمت رسانی را داریم. 

,
,
,

سلطانی اذعان کرد: گروه های جهادی بدون هیچ چشم داشتی در تامین و توزیع آب رسانی حضور یافته اند که احیاء قنوات را در کنار ارسال کمک های مومنانه  که رقم بسیار بالایی بود را رقم زدند. 

,

وی با بیان اینکه بسیجیان حتی در بحث تهیه جهیزیه با خیرین همراه شده اند، گفت: بسیار خانواده هایی بودند که در تامین جهیزیه دچار مشکل شده و مشکلات اقتصادی اجازه تامین ان را به زوج های جوان نمی داد لذا توسط بسیج حل و رفع شد و بسیج تنها مجری این امر بود و کمک خیرین را ساماندهی کرد.

علی سلطانی تاکید کرد: شرایط بحرانی کرونا که کل نظام درمان کشور را مختل کرده بود و وزارت درمان، پرستاران و پزشکان در خط مقدم بودند، بسیجیان نیز  به صورت خودجوش حضور یافتند و خدماتی چون  نظافت بیمارستان ها، مراقبت از بیماران،ضد عفونی محل، شناسایی،رهیابی، رهگیری و معرفی به خانه های بهداشت حضور فعال در مناطق را دارند.

بسیج متولیان بهداشت را در امر واکسیناسیون حمایت کرد

,
,
,
,
, بسیج متولیان بهداشت را در امر واکسیناسیون حمایت کرد, بسیج متولیان بهداشت را در امر واکسیناسیون حمایت کرد,

وی با بیان اینکه خانه بهداشت یک متولی بیشتر نداشت و کم توان بود، گفت: بسیج به کمک آمد هم از نیروی انسانی کمک گرفت و هم سالن های ورزشی را در اختیار مسولان بهداشت قرار داد تا در تست و واکسن کمک کرد و درب خانه ها واکسیناسیون را انجام داد متولیان توان انجام این کار را نداشتند اما بسیج این فلسفه را دارد که خود را نبیند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول کرمان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی ابراز کرد: گرفتاری قشری که در مسایل اجتماعی دچار آسیب است برای سپاه دغدغه است، اعتیاد طلاق و به دنبال آن انواع معضلات اجتماعی سبب شد تا کمپ کرامت را سپاه شکل دهد که بعداز ترک، اشتغال و بازگشت به زندگی را با ایجاد کارگاه های خود اشتغالی که در اختیارشان قرار می گیرد را به آسانی طی کنند .

گام دوم انقلاب با امضای سند اعتلای بسیج تکمیل شد

,
,
, گام دوم انقلاب با امضای سند اعتلای بسیج تکمیل شد, گام دوم انقلاب با امضای سند اعتلای بسیج تکمیل شد,

وی ادامه داد:  امروز در گام دوم انقلاب سند اعتلای بسیج امضا و ابلاغ شد یک سند 10 ساله که باید جوانان انقلابی پابکار و حاذق در تمام عرصه ها وجود داشته باشند لذا با ورود به امر تعلیم و تربیت با طرح شهید بهنام محمدی کادر سازی را شروع کرده است که بهترین طرح است اما اگر خوب اجرا شود لذا اکر جوان در سه حلقه مدرسه  محله و مسجد نباشد ، چطور مجله اسلامی شکل خواهد گرفت. 

علی سلطانی در پایان خاطر نشان کرد: تامین امنیت در کنار ناجا توسط گشت های رضویون و گشت های اطلاعات بسیج صورت می گیرد زیرا امنیت مردم خط قرمز ماست و بسیج در تامین ان دخیل و فعال است و همین شرایط امروز این است که رهبر انقلاب بارهای بیان کرده اند که حر ف امام زمین نماند و یک روز غفلت نباید کرد لذا اگر بخواهید  بسیجی باهمه ابعاد ،و شاخصه اش و عصاره انقلابی خدمت به مردم را ببیند که تابع فرامین امام امت بود به حاج قاسم سلیمانی رجوع کنید او عصاره بسیجی واقعی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه