اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان با مشارکت بسیج از فردا/ طرح‌های آبرسانی در دستور کار بسیج و دولت

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان با مشارکت بسیج از فردا/ طرح‌های آبرسانی در دستور کار بسیج و دولت
غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه از فردا ساخت ۵۰ هزار مسکن برای جمعیت زیر پوشش کمیته امداد با مشارکت بسیج در کشور آغاز می‌شود، گفت: از مردم درخواست می شود طرح‌های خود را برای اجرا به بسیج‌ سازندگی ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه آئین رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج به ما این درس را خواهد داد که با تکیه بر ظرفیت‌های بی‌انتها و کم‌نظیر کشور و با استفاده از تجربیات گام نخست، می توان در پیشرفت و آبادانی کشور وارد صحنه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, ؛,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از همه مردم می‌خواهیم که هر کسی برای حل مسائل کشور طرح و ایده‌ای دارد، به بسیج سازندگی شهرستان‌ها و استان ها مراجعه و ارتباط تشکیلاتی برقرار کند، تا مردم در عرصه نقش‌آفرینی برای حل مسائل سهیم شوند.

,

وی اظهار کرد: در کمک به دولت در تولید مسکن وارد شده ایم و با حضور جوانان نقش آفرینی در تسهیل تولید مسکن را آغاز کرده ایم. از فردا نیز ساخت ۵۰ هزار مسکن برای جمعیت زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را در کشور آغاز خواهیم کرد.

,

سلیمانی همچنین به نقش پررنگ بسیج در حوزه ابرسانی به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: درحال رایزنی جهت برنامه ریزی های لازم در این زمینه به همراه دولت هستیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج در دیگر بخش‌ها نظیر اشتغال، خدمت به مردم، آبرسانی به نقاط محروم، ازدواج آسان، تأمین جهیزیه و ساخت مسکن ویژه محرومان برنامه‌ای وسیع دارد و در تمام این برنامه‌ها هماهنگی با دولت در دستور کار قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه