اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس:

اقدام دولت در واکسیناسیون سراسری خیره‌کننده است

اقدام دولت در واکسیناسیون سراسری خیره‌کننده است
مهدی طغیانی گفت: از زمانی‌که دولت مردمی رئیسی روی کار آمده، روند واردات واکسن و حتی تولید واکسن داخلی سرعت گرفته و در نوع خود کم‌نظیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طغیانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که عملکرد دولت آقای رئیسی در واکسیناسیون سراسری خیره‌کننده و تحسین‌برانگیز است، اظهار داشت: از زمانی‌که دولت مردمی آقای رئیسی روی کار آمده، روند واردات واکسن و حتی تولید واکسن داخلی سرعت گرفته و در نوع خود کم‌نظیر است و حیرت همه کشورها و معاندان و مخالفان نظام را به همراه داشته است.

وی گفت: زمانی معاندان و مخالفان نظام می‌گفتند که جمهوری اسلامی در زمینه واردات واکسن تعلل می‌کند و این مسائل را به تحریم و مسائل مشابه گره زده‌ بودند، اما اکنون که روند واردات واکسن و واکسیناسیون سراسری سرعت گرفته، انگشت به دهان مانده‌اند و نمی‌دانند دیگر چه بگویند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن برای اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم را تا به امروز زیر سوال ببرد و مردم را مقابل دولت قرار دهند، کمپین‌هایی را تحت عنوان «نه به واکسن» راه انداخته‌اند. همین دشمن تا دیروز می‌گفت چرا دولت واکسن وارد نمی‌‎کند اما اکنون که میلیون‌ها دز واکسن وارد کشور شده، جنگ روانی را تغییر داده‌اند و مردم را به اشتباه می‌اندازند.

طغیانی معقتد است که مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که فریب چنین کمپین‌هایی را بخورند. مردم باید بدانند برای سلامت جمعی و راه افتادن دوباره مشاغل حتماً باید واکسینه شوند؛ در غیر این صورت ویروس کرونا به راحتی مهار نخواهد شد و وضعیت سلامت جامعه به حالت عادی بازنخواهد گشت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر است، میزان واردات واکسن و سرعتی که در این خصوص شاهد آن هستیم، قابل تقدیر و مثال‌زدنی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت رئیسی و وزارت بهداشت تا به امروز در زمینه واردات واکسن کرونا و واکسیناسیون سراسری گام بزرگی برداشته است، گفت: اقدام دولت نشان داد که اگر هر چه را اراده کنیم، می‌توان انجام داد و تحریم و FATF تنها بهانه است، البته منکر اثرگذاری تحریم‌ها نیستیم اما بخش قابل توجهی از مشکلات کشور به خاطر نبود اراده و مدیریت صحیح است.

طغیانی از مردم خواست که به واکسن‌های وارداتی و تولید داخل اعتماد داشته باشند و در این رابطه بیان داشت که بدون واکسن نمی‌توان شاهد نشاط اجتماعی و فعالیت جمعی بود؛ چون ممکن است هر لحظه سلامت خودمان و دیگری به خطر بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه