اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

هرجا که باری بر زمین مانده است بسیجیان در صحنه حاضرند/ نامداری بسیجیان در عین گمنامی

هرجا که باری بر زمین مانده است بسیجیان در صحنه حاضرند/ نامداری بسیجیان در عین گمنامی
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجی بودن مقدم بر شغل است چراکه خدمت بی‌منت آنها در گمنامی نامدار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری امروز در رزمایش اقتدار جهادگران اظهار کرد: تلاش های بسیجیان در همه زمینه ها از جمله محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، جامعه پزشکی و ...  که در همه زمینه های اجتماعی، اقتصادی، کارفرمایی، فعالیت کردند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام هستیم یکی از فرمان هایی که بسیج در دوران خودش داشته، تشکیل 42 هزار گروه جهادی است که در استان چهارمحال و بختیاری نیز بیش از یک هزار و 500 گروه جهادی در قالب های مختلف فعالیت ارزنده ای دارند.

اکبری با اشاره به اینکه بسیجیان ما همیشه در همه مسائل پیش رو و پیش قدم بوده اند گفت: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیجیان ما در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات ارزشمندی را ارائه داده اند و این خدمات دهی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: گروه های جهادی ما در کمک به بیماران کرونایی، در قالب کمک های مومنانه که تا کنون 310 میلیارد کمک های نقدی و غیر نقدی جمع اوری و در بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کرده اند.

اکبری خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان بیش از 400 خانه توسط گروه های جهادی این استان ساخته و تحویل داده اند همچنین سه هزار و 200 سری جهیزیه کامل تهیه و به دست نیازمندان رسانده اند.

وی یکی دیگر از اقدامات بسیج را گروه های جهادی در قالب بسیج پزشکی و دام پزشکی عنوان کرد و گفت: این گروه های جهادی با حضور خود در مناطق محروم خدمات ارشمندی چون کمک به بیمارستان ها و درمانگاه ها، بحث تزریق واکسن و ... را انجام داده اند.

اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج پاره تن مردم است و جداپذیر نیست یادآور شد: هیچکس بسیج را برای خود شغل نمیداند و بسیجی بودن را مقدم بر شغل خود می داند.

وی با تاکید بر اینکه  بسیجی بودن عشق است و شغلی ندارد گفت: بسیجی مقدم بر شغل است چراکه خدمت بی منت ان ها در گمنامی نامدار می شوند .

اکبری با تاکید بر اینکه کارنامه شما بسیجیان درخشان است خاطرنشان کرد: توجه به فرمان امام راحل جز ضروریت کارهای بچه های بسیجی است و اگر توکل و توسل وجود داشته باشد قطعا با مشکل مواجه نخواهیم شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه