اخبار داغ

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورا اسلامی:

امکان تسهیل فراغت بانوان به وجود می‌آید/ در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان هستیم

امکان تسهیل فراغت بانوان به وجود می‌آید/ در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان هستیم
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورا اسلامی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی زنان در شهر و روستاهای مختلف کشور نداشتن مراکز فراغتی مخصوص بانوان است تا بتوانند از آن برای نشاط و سرگرمی خود استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس در دومین روز سفر خود به اصفهان به شهرستان نائین سفر و با حضور در مزار شهدای گمنام مدفون در بوستان لاله شهرستان نائین با اهدای گل نام و یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نشستی با بانوان سرپرست خانوار اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی زنان در شهر و روستاهای مختلف کشور نداشتن مراکز فراغتی مخصوص بانوان است تا بتوانند از آن برای نشاط و سرگرمی خود استفاده کنند. الگوهای مناسبی به منظور احداث مراکز فرهنگی و تفریحی برای بانوان وجود دارد، از مسئولان درخواست کرد که نسبت به این نیاز مهم توجه کنند. فقدان مراکز فراغتی برای بانوان از عوامل مؤثر در سلامت روان بانوان است، نیازهای فراغتی بانوان توسط فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد، گفت‌وگوهایی درباره این موضوع صورت گرفته که در این راستا تمرکز بر توانمندسازی و استفاده از فرصت‌های هر منطقه برای فعال سازی آن است.

,

*سازوکار کاهش سنوات بازنشستگی بانوان باید دقیق‌تر بررسی شود

, *سازوکار کاهش سنوات بازنشستگی بانوان باید دقیق‌تر بررسی شود, *سازوکار کاهش سنوات بازنشستگی بانوان باید دقیق‌تر بررسی شود,

زهره الهیان در نشست مشترک فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان کار آفرین شهرستان نائین اظهار کرد: متأسفانه در زمینه ظرفیت‌های تاریخی ایران غفلت شده است، در صورتی که در کشورهای همسایه به ویژه امارات توجه به ویژه‌ای به تاریخ کمتر از ۱۰۰ سال خود دارند، در این راستا لازم است در خصوص هویت تاریخی و تمدنی ایران اقدامات سازنده‌ای انجام شود.

,

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر با توجه به جنگ نرمی که علیه ایران در حوزه فرهنگی وجود دارد، لازم است هویت فرهنگی ایران احیا شود قطعاً در این راستا بسیج می‌تواند پرچمدار گردشگری سالم در کشور شود. کویر مصر یک ظرفیت بی‌بدیل گردشگری کشور است که متأسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به آن کم لطفی شده است. موضوع کاهش سنوات بازنشستگی بانوان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شده و لازم است در خصوص سازوکار این‌موضوع اقدامات کارشناسی دقیق‌تر انجام شود.

,

*در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان هستیم

, *در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان هستیم, *در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان هستیم,

الهام آزاد، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان است؛ قطعاً معضلاتی که در طی سفر دو روزه فراکسیون به نائین لمس شد، قطعاً پیگیری خواهد شد. زنان شهرستان نائین در حداقل هستند و باید امکانات بیشتری به آنان اختصاص داده شود. دغدغه بیمه زنان فعال اقتصادی  یکی از مقوله‌های اساسی این قشر است بیمه زنان قالیباف امسال با اختصاص اعتبار به تأمین اجتماعی و صندوق حمایت روستاییان و عشایر مورد توجه قرار گرفت تا اینکه حداقل ۳۰ هزار زن فعال در این عرصه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه