اخبار داغ

فرمانده حوزه مرکزی بسیج امام سجاد (ع) خبر داد:

اجرای ۱۹ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در هفته بسیج

اجرای ۱۹ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در هفته بسیج
فرمانده حوزه مرکزی بسیج امام سجاد (ع) گفت: در هفته بسیج امسال ۱۹ ویژه برنامه در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی، هنری و .... اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد آخشیجان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رأس برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک شهدا، حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، تقدیر و تجلیل از کادر درمان خط مقدم کرونا و طرح شهید سلیمانی از برنامه‌های این هفته است.
,
 
,
فرمانده حوزه مرکزی بسیج امام سجاد (ع) بیان کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و برگزاری رزمایش فضای مجازی با محوریت هفته بسیج( #بسیج پاره تن مردم است) بخش‌های دیگری از برنامه‌ها است.
,
 
,
آخشیجان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهداء در سطح شهرستان رباط کریم، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری، جام فوتسال بسیج، مسابقات ورزشی از قبیل والیبال، منچ، دارت، شطرنج به همراه اهدای جوایز ارزنده از مهمترین برنامه‌های ورزشی در این ایام است.
,
 
,
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین و نشست بصیرتی با موضوع هفته بسیج و گام دوم انقلاب اسلامی، پویش‎های اهدای خون و برگزاری کلاس‌های احکام و دعای ندبه و توسل و برگزاری اردوهای زیاری و سیاحتی قم و جمکران بخش‌های دیگری از برنامه‌ها است.
,
 
,
فرمانده حوزه مرکزی بسیج امام سجاد (ع) افزود: برنامه آبروی محله، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و کاروان سیار سلامت (پخش ماسک،الکل و... ) درب منازل، محله‌ها و میادین اصلی شهر برگزار می‌شود.
,
 
,
آخشیجان با اشاره به فضاسازی محله‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد، ادامه داد: اجرای گروه‌های سرود و تئاتر خیابانی، راه‌اندازی کاروان شادی و اقتدار در سطح شهرستان رباط کریم، حضور پرشور در نماز جمعه و میقات صالحین از برنامه‌های هفته بسیج است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه