اخبار داغ

وزیر صمت:

بخش معدن یک بازار خودتنظیم می شود/ کنترل بازار مبتنی بر بورس است

بخش معدن یک بازار خودتنظیم می شود/ کنترل بازار مبتنی بر بورس است
وزیر صمت گفت: در حوزه معاونت معدنی باید یک بازار خودتنظیم و با حداقل مداخله بیرونی ایجاد کنیم و این مأموریت جدید با تمرکز ویژه بر سازوکار بورس و مدیریت کنترل بازار مبتنی بر بورس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از وزارت صمت، سید رضا فاطمی‌امین امروز (شنبه ۲۹ آبان) در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید وزارت صمت، با اشاره بر اهمیت حوزه معادن و صنایع معدنی، اظهار کرد: چهار مأموریت تمرکز بر مواد پیشرفته، صنایع منبع پایه، فناوری های نوین و بازار، مأموریت های جدید این معاونت را در قالب «معاونت معادن و فراوری مواد» تشکیل می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وزیر صمت با تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت تصریح کرد: واحدهای صنعتی می‌توانند با تعریف پروژه مبتنی بر نیاز خود، تقاضا برای شرکت‌های دانش‌بنیان را ایجاد کرده و حوزه معدن را به لوکوموتیو فناوری کشور تبدیل کنند.
,
 
,
وی توجه به بازار را از دیگر تغییرات تعریف شده در این معاونت خواند و افزود: با تعریف قواعد و سازوکار در این بخش باید یک بازار خودتنظیم و با حداقل مداخله بیرونی ایجاد کنیم و این مأموریت جدید با تمرکز ویژه بر سازوکار بورس و مدیریت کنترل بازار مبتنی بر بورس است.
,
 
,
فاطمی امین تنظیم گری و تسهیل گری را از اولویت های اساسی وزارت صمت عنوان کرد که می بایست با حضور مدیران و کارشناسان اثربخش و توانمند تحقق یابد؛ به همین منظور تمرکز بر موضوع سرمایه انسانی در قالب پروژه بازآفرینی این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفته است.
,
 
,
گفتنی است در این مراسم وزیر صمت طی احکام جداگانه ای رضا محتشمی پور را به عنوان «معاون معادن و فراوری مواد» و محمدرضا زین الدینی را به عنوان «مدیرکل منابع انسانی و رفاه» این وزارتخانه منصوب و با اهدای لوح تقدیر از زحمات و خدمات اسدالله کشاورز، معاون پیشین امور معادن و صنایع معدنی و خداداد بیرانوند مدیرکل سابق منابع انسانی و رفاه این وزارتخانه قدردانی کرد.
,
 
,
شایان ذکر است قائم مقام مدیرعامل بورس کالای ایران، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران، مشاور مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، مشاور مرکز پژوهشهای مجلس، مشاور معاون وزیر نفت در امور توسعه زنجیره ارزش و قائم مقام شرکت پروژه پتروشیمی سلمان از جمله سوابق اجرایی مهندس رضا محتشمی پور است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه