اخبار داغ

مالکی در گفت‌وگو با دانا:

سیاست ایران در قبال مذاکرات همچنان لغو تحریم‌ها است/مقاومت برای مذاکره، غرب را ترسانده است

سیاست ایران در قبال مذاکرات همچنان لغو تحریم‌ها است/مقاومت برای مذاکره، غرب را ترسانده است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد مقاومت جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت به مذاکرات غرب را ترسانده است.
[

«فداحسین مالکی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه در آستانه دور جدید مذاکرات سیاست جمهوری اسلامی ایران همچنان تاکید بر لغو تحریم هاست گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل تغییر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه برجام به عنوان یک پروژه مهم در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران است اما همه چیز به آن گره نخورده است تصریح کرد: همه ظرفیت های دولت برای رفع مشکلات درون کشور متمرکز شده است و در کنار آن برجام هم پیگیری خواهد شد.

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دولت قبل تمام مسائل کشور حول محور برجام بود و همه چیز از معیشت مردم تا روابط با سایر کشورها منوط به برجام شده بود عنوان کرد: در این دولت با حمایت های مجلس برجام برای حل مشکلات و رفع تحریم ها مورد استفاده قرار می گیرد اما بنا نیست تمام مسائل و مشکلات مردم را به آن گره بزنیم.

,

مالکی با اشاره به اینکه مذاکره برای مذاکره را قبول نداریم ادامه داد: مذاکره با کشورهای اروپایی برای دستیابی به نتیجه است و دولت بنا دارد با مذاکره با غرب سد تحریم ها را شکسته و طرف های غربی را به تعهداتشان در برجام برگرداند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه برخی به دنبال آن هستند که در مذاکرات آتی ایران با آمریکا مذاکره داشته باشد گفت: نمی توان با یک بدعهد مذاکره کرد، چرا که آمریکا با خروج از برجام غیرقابل اعتماد بودن خود را برای ملت ایران اثبات کرده است و اگر بنا باشد مذاکره ای با غرب صورت گیرد باید هدفش وادار کردن آمریکا به لغو تحریم ها باشد.

,

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیاست مقاومت در این چند ماه که از عمر دولت سیزدهم می گذرد نتیجه بخش بوده خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مقاومت جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت به مذاکرات غرب را ترسانده است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه