اخبار داغ

در گفت‌وگو با دبیر قرارگاه تحول محلات شهید سلمانی مطرح شد؛

وقتی تحول، پویایی و نوآوری محلات توسط خود مردم صورت می‌گیرد/ از اشتغالی‌آفرینی تا تهیه جهیزیه و برپایی جشن جهت ترویج ازدواج آسان در "برنطین"

وقتی تحول، پویایی و نوآوری محلات توسط خود مردم صورت می‌گیرد/ از اشتغالی‌آفرینی تا تهیه جهیزیه و برپایی جشن جهت ترویج ازدواج آسان در "برنطین"
دبیر قرارگاه تحول محلات شهید سلمانی برنطین رودان گفت: هدف ما در این قرارگاه ایجاد اشتغال جوانان و محرومیت زدایی بوده که با همت و تلاش همین جهادگران بسیجی مقرر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن قائدی در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته بسیج با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که فرموند "تحول خواهی یعنی همیشه دنبال قدمی بالاتر باشیم، از تحول نترسید از آن استقبال کنید" اظهار کرد: تحول، پویایی و نوآوری محلات توسط خود مردم با هدف نگاه و مدیریت مردم محور با شناخت آسیب ها و مشکلات و حل آن محله امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: از جمله اقدامات این قرارگاه از سال گذشته تاکنون در موضوع اشتغال زایی افتتاح خانه صنایع دستی دهستان برنطین، آموزش واخذ مدرک هزار و 500 نفر در بحث خیاطی، گلدوزی و تلی بافی و فراهم ساختن زمینه وام برای ۳۰۰ نفر توسط کمیته امداد و مرکز صنایع دستی بوده است.

,

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید سلمانی برنطین رودان با اشاره به موضوع کمک های مومنانه عنوان کرد: تهیه و توزیع قریب به 10هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، 15هزار قرص نان، 50وسیله ضروری منزل از جمله کولر، آبگرمکن و یخچال برای خانوده های نیازمند برنطین و شهرستان از جمله اقدامات این قرارگاه در این یکسال می باشد.

,

قائدی از افتتاح مرکز نیکوکاری در دهستان برنطین خبرداد و ادامه داد: تحویل و بازنگری پرونده های مددجویان کمیته امداد به تعداد ۳۰۰ پرونده توسط این مرکز، 40واحد مسکن مددجویی، ایزوگام 10خانه و ۵۰ سرویس بهداشتی با همکاری و تفاهم نامه با کمیته امداد و خیرین برای نیازمندان به همت قرارگاه های تحول محلات برنطین بازسازی و ساخته شده است.

,

وی در مبحث کرونا با تشکیل و اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامات قرارگاه تحول محلات شهید سلمانی برنطین را راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن، کنترل مبادی ورودی و خروجی دهستان، کمک به بیماران کرونایی و ضدعفونی اماکن عمومی و مذهبی بیان کرد.

,

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید سلمانی برنطین رودان ترویج فرهنگ ازدواج آسان را نیاز اصلی قشر جوان در جامعه امروز عنوان کرد و گفت: طی یکسال گذشته بیش از 50سری جهیزیه تهیه و بین 50زوج جوان بی بظاعت با برپایی جشن ازدواج آسان توزیع شده است.

,

قائدی خاطر نشان کرد: جا دارد از خیرین، کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرماندهی ناحیه رودان و فرمانده حوزه مقاومت برنطین به جهت همکاری همه جانبه برای تحقق اهداف این قرارگاه تشکر و قدردانی کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه